چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: سومين شکست متوالی استقلال اين بار در قطر

تهران - ايرنا - تيم فوتبال استقلال ايران در هفته دوم مرحله گروهی ليگ قهرمانان باشگاه های آسيا با اشتباه عجيب و ناشيانه مهدی رحمتی سنگربان خود متحمل شکست شد تا سومين باخت متوالی آبی پوشان در هفته های اخير رقم بخورد.

به گزارش ايرنا، اين ديدار امشب (سه شنبه) از گروه ˈآˈ ليگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسيا به ميزبانی تيم الريان در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه پايتخت قطر برگزار شد و تيم الريان با گل دقيقه کالو اوچه که با اشتباه محرز مهدی رحمتی سنگربان به دست آمد، پيروز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقيقه ۳۳ بهترين فرصت استقلال برای به ثمر رساندن گل تساوی از دست رفت و اميرحسين صادقی نتوانست توپ ارسالی ايمان مبعلی را در چند قدمی دروازه به گل تبديل کند.

شاگردان امير قلعه نويی در نيمه دوم تلاش زيادی برای به تساوی کشاندن بازی کردند اما نتيجه ای نداشت و سومين شکست آبی پوشان در هفته های اخير رقم خورد.

در دقيقه ۷۳ اين بازی ضربه بوبکر کبه در محوطه جريمه الريان مهم ترين فرصت استقلال برای گلزنی در نيمه دوم بود که اين ضربه به ديرک دروازه حريف برخورد کرد.

تيم فوتبال استقلال ايران در نخستين ديدار خود در ليگ قهرمانان باشگاه های آسيا نيز با يک گل مغلوب الشباب عربستان سعودی شده بود و به اين ترتيب بدون امتياز در قعر جدول رده بندی گروه ˈآˈ اين رقابت ها قرار گرفت.

تيم استقلال در آخرين بازی خود در ليگ برتر باشگاه های ايران نيز با نتيجه ۴ بر ۲ مغلوب ملوان بندرانزلی شده بود.

تيم استقلال روز ۲۷ اسفند ماه در سومين بازی خود در ليگ قهرمانان باشگاه های آسيا در ورزشگاه آزادی تهران پذيرای الجزيره امارات عربی متحده است؛ مصافی که پيروزی در آن برای استقلال حکم مرگ و زندگی در ليگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسيا دارد.

ساعتی پيش تيم فولاد ايران در گروه ˈبیˈ ليگ قهرمانان آسيا با يک گل مقابل ميهمان خود الفاتح عربستان سعودی به برتری رسيد.

تيم های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی ديگر نمايندگان ايران در ليگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسيا نيز فردا (چهارشنبه) به ترتيب ميهمان و ميزبان لخويا قطر و الهلال عربستان سعودی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016