دوشنبه 11 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرکی: بنيادکار با انگيزه برابر فولاد قرار می‌گيرد، اولويت‌ قهرمانی در ليگ است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بنيادکار ازبکستان برای زنده نگه داشتن اميدهايش به صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا بايد با امتياز اهواز را ترک کند، به همين دليل از انگيزه کافی برای رويارويی با ما برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين فرکی پيش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پيش از بازی تيم های فولاد خوزستان و بنيادکار ازبکستان در سالن کنفرانس ورزشگاه الغدير اهواز اظهار کرد: در بازی رفت در خاک ازبکستان در برابر بنيادکار در حالی به نتيجه تساوی دست يافتيم که به راحتی می‌توانستيم با کسب هر سه امتياز اين بازی مهم را پشت سر بگذاريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: البته اکنون ما آماده و مصمم هستيم تا در دور برگشت اين رقابتها به خوبی عمل کرده و صعود خود را به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا نهايی کنيم که البته کار صعود به مرحله بعد به هيچ وجه آسان نيست، به همين دليل بازيکنان ما بايد با انگيزه‌ای قوی همانند دور رفت، بازی‌های دور برگشت را دنبال کنند.

سرمربی تيم فولاد خوزستان افزود: فولاد در حالی در مقابل بنيادکار قرار می‌گيرد که حريف نسبت به سابقه اش در ليگ قهرمانان آسيا، نتايج ضعيفی کسب کرده است. هم اکنون شرايط اين تيم به گونه‌ای رقم خورده که بازی با ما آخرين فرصت اين تيم برای زنده نگه داشتن اميدهايش برای حضور در مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا است.

فرکی ادامه داد: به همين دليل آنها از انگيزه‌ای کافی برای کسب امتياز در اهواز برخوردار هستند و همين امر باعث می‌شود بازی فولاد و بنيادکار از حساسيت خاصی برخوردار باشد.

وی همچنين در مورد شرايط فعلی تيم فولاد خوزستان نيز تاکيد کرد: وضع روحی و روانی بازيکنان فولاد بسيار خوب است و آنها از انگيزه کافی برای هنرنمايی در رقابتهای آسيايی برخوردار هستند. ما پنج ديدار بسيار حساس در ليگ برتر و آسيا داريم که همه آنها سخت و حساس هستند.

سرمربی تيم فولاد خوزستان عنوان کرد: ما برای کسب موفقيت در هر دو جام از انگيزه کافی برخوردار هستيم ولی همانگونه که پيش از اين هم اعلام کرده بودم، اولويت ما قهرمانی در ليگ برتر است؛ هر چند اين امر، اهميت ليگ قهرمانان آسيا را نزد کادرفنی و بازيکنان تيم فولاد کاهش نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا، روز سه شنبه ۱۲ فرودين ماه تيم های فولاد خوزستان و بنياد کار ازبکستان در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف هم می‌روند. ديدار رفت اين دو تيم که روز ۲۸ اسفندماه گذشته ( سال ۹۲ ) در تاشکند برگزار شد با نتيجه يک بر يک خاتمه يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016