دوشنبه 11 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نبردهای سرنوشت‌ساز نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا

سه نماينده ايران فردا سه شنبه در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان می‌روند و استقلال روز چهارشنبه بازی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا در حالی سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود که ديدارهای سرنوشت‌سازی پيش روی نمايندگان ايران است.

سرخ‌پوشان خوزستانی در چهارمين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه (۱۲ فروردين‌ماه) در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بنيادکار ازبکستان می‌روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده ازبکستان در ديدار اول خود برابر الفتح عربستان به تساوی رسيد، در ديدار دوم از الجيش قطر شکست خورد و در بازی سوم مقابل فولاد ايران با نتيجه تساوی يک بر يک متوقف شد.

فولادی‌ها نيز در ديدار اول خود در قطر برابر الجيش به تساوی رسيدند، در ديدار دوم در ورزشگاه خانگی خود الفتح عربستان را مغلوب کردند و در گام سوم نيز برابر نماينده ازبکستان به تساوی رضايت دادند. فولاد تا اين مرحله از رقابت‌ها بهترين تيم ايرانی ليگ قهرمانان آسيا است.

تيم فولادخوزستان در گروه B اين رقابت‌ها با تيم‌های الجيش قطر، الفتح عربستان و بنيادکار ازبکستان هم‌گروه است و اکنون نيز با ۵ امتياز در رده دوم اين گروه قرار دارد.

اما تراکتورسازی تبريز در خانه ميزبان العين صدرنشين است. سرخپوشان تبريز با يک برد، يک تساوی و يک باخت در رده سوم جدول هستند و العين با دو برد و يک باخت صدرنشين است. پيروزی در اين مسابقه می تواند تراکتورسازی را به صدر جدول گروه C برساند.

سپاهان اصفهان ديگر نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا در حالی در امارات با الاهلی مسابقه می دهد که نياز مبرمی به امتيازات اين بازی دارد. سپاهان در بازی قبل خود در خانه به همين تيم الاهلی باخت و حالا بايد جبران مافات کند. زردپوشان اصفهانی در هفته اول هم به السد باخته بود و سپس در خانه الهلال عربستان را ۳-۲ بردند تا با سه امتياز در گروه D سوم باشند.

روز چهارشنبه هم استقلال که بدترين وضعيت را بين نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا دارد در خانه حريف برابر الجزيزه صدرنشين قرار می گيرد. استقلال با يک تساوی و دو باخت در قعر جدول گروه A است و الجزيره ۷ امتياز دارد. مسابقه اين دو تيم در تهران ۲-۲ مساوی شد.

گروه A
۱- الجزيره ۳ بازی ۷ امتياز
۲- الشباب ۳ بازی ۶ امتياز
۳- الريان ۳ بازی ۳ امتياز
۴- استقلال ۳ بازی يک امتياز

گروه B
۱- الجيش ۳ بازی ۵ امتياز
۲- فولاد ۳ بازی ۵ امتياز
۳- بنيادکار ۳ بازی ۲ امتياز
۴- الفتح ۳ بازی ۲ امتياز

گروه C
۱- العين امارات ۳ بازی ۶ امتياز
۲- لخويا ۳ بازی ۴ امتياز
۳- تراکتورسازی ۳ بازی ۴ امتياز
۴- الاتحاد ۳ بازی ۳ امتياز

گروه D
۱- السد ۳ بازی ۵ امتياز
۲- الاهلی امارات ۳ بازی ۵ امتياز
۳- سپاهان ۳ بازی ۳ امتياز
۴- الهلال ۳ بازی ۲ امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016