سه شنبه 12 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا: تساوی تراکتورسازی و العين امارات در تبريز

تبريز - ايرنا - تيم فوتبال تراکتورسازی ايران در ديدار مقابل العين امارات عربی متحده در هفته چهارم ليگ قهرمانان باشگاه های آسيا به تساوی ۲ بر ۲ رضايت داد.

به گزارش ايرنا، اين ديدار امشب (سه شنبه) از گروه C ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه يادگار امام (ره) شهر تبريز برگزار شد و ابتدا سعيد دقيقی در دقيقه ۲۰ توپ ارسالی حبيب گردانی را به زيبايی با ضربه سر به طاق دروازه العين چسباند و نيمه نخست با يک گل به سود تراکتورسازی به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با آغاز نيمه دوم بازيکنان تيم العين برای جبران نتيجه تلاش زيادی کردند و در دقيقه ۵۴ با گل آساموآ جيان بازی را به تساوی کشاندند و در دقيقه ۵۹ نيز محمد عبدالرحمان گل دوم و برتری العين را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.

در دقيقه ۶۲، فرشاد احمدزاده گل تساوی تراکتورسازی را به ثمر رساند و پس از آن حملات دو تيم رو دروازه يکديگر نتيجه ای نداشت و بازی در نهايت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه يافت.

با اين نتيجه، تيم های العين امارات و تراکتورسازی ايران به ترتيب ۷ و ۵ امتيازی شدند و در رده های اول و دوم گروه C ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفتند.

تيم تراکتورسازی ايران در بازی خارج از خانه دور رفت ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه ۳ بر يک از تيم العين امارات شکست خورده بود.

پيشتر قرار بود ديدار هفته چهارم تيم های تراکتورسازی ايران و العين امارات ساعت ۱۹:۱۵ دقيقه روز چهارشنبه ۱۳ فروردين ماه همزمان با روز طبيعت در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار شود که زمان اين بازی به درخواست باشگاه تراکتورسازی و با موافقت باشگاه العين امارات و کنفدراسيون فوتبال آسيا به ساعت ۱۹ امروز (سه شنبه) تغيير يافت.

ديگر ديدار هفته چهارم گروه C ليگ قهرمانان فوتبال آسيا، فردا (چهارشنبه) بين تيم های الاتحاد عربستان و لخويا قطر برگزار می شود.

تيم های لخويا و الاتحاد به ترتيب ۴ و ۳ امتياز در رده های سوم و چهارم گروه C قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016