سه شنبه 12 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: برتری فولاد مقابل بنيادکار، شاگردان فرکی صدرنشين شدند

فارس ـ تيم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنيادکار به صدرجدول گروه B ليگ قهرمانان آسيا رسيد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ديدار تيم های فولاد و بنيادکار از سری رقابت های ليگ قهرمانان آسيا در گروه B با برتری شاگردان حسين فرکی به پايان رسيد تا اين تيم تا پيش از بازی الجيش و الفتح به صدر جدول گروه B تکيه بزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين بازی که در هوای بهاری و مقابل ۳۰ هزار هوادار فولادی برگزار شد در نيمه اول گلی در بر نداشت اما در نيمه دوم فرکی با به ميدان آوردن پريرا کفه تهاجمی تيمش را سنگين تر کرد و حملات متعدد فولادی ها بالاخره در دقيقه ۷۷ ثمر داد و با سانتر بختيار رحمانی اين ايوب والی مدافع پيش تاخته فولاد بود که با يک ضربه سر تک گل تيمش و اين بازی را به ثمر رساند تا فولاد روز خوبی را پشت سر بگذارد.

بازی هجومی فولادی ها باعث شده بود تا بنيادکار عقب بنشيند و به بازی تدافعی روی بياورد تا با حداقل امتياز اهواز را ترک کند اما شاگردان فرکی اين اجازه را به ازبکی ها ندادند تا فولاد در مجموع ۲ بازی از بنيادکار ۴ امتياز بگيرد. اين تيم پيش از سال نو در تاشکند مقابل بنيادکار با تساوی يک _ يک متوقف شده بود.

فولادی ها که پيش از بازی با بنيادکار به دليل تفاضل گل و با ۵ امتياز در رده دوم قرار داشت حالا با اين برد ۸ امتيازی شد و تا پيش از ديدار الجيش و الفتح موقتا در صدرجدول قرار گرفت تا در صورتی که الفتح بتواند در قطر از سد الجيش بگذرد صدرنشين جديد گروه B لقب بگيرد.

فولاد در اين بازی با ترکيب سوشا مکانی، بختيار رحمانی، اسماعيل شريفات (پريرا) ، مهدی بدرلو، پادوانی، ايوب والی، مهرداد جماعتی، اميد خالدی، ساسان انصاری (چاوز) ، غلامرضا رضايی (ايوب کلانتری) و سروش رفيعی به مصاف بنيادکار تيم چهارم جدول رده بندی ليگ ازبکستان رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016