چهارشنبه 20 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: تمرکز کی روش روی بازی اول ايران در جام جهانی است

اهواز - ايرنا - رييس فدراسيون فوتبال گفت: ۷۰ درصد تمرکز کی روش سرمربی تيم ملی فوتبال روی بازی اول ايران در جام جهانی در برابر نيجريه است.

علی کفاشيان که روز چهار شنبه درحاشيه مجمع هيات فوتبال استان خوزستان به سوولات خبرنگاران در اهواز پاسخ می داد، اظهارداشت: از ديد سرمربی تيم ملی ايران بازی اول حايز اهميت است و نتيجه گرفتن در آن کار را در بازی های بعدی هموارتر خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اضافه کرد: به همين منظور يک اردوی ۶۰ روزه توام با انجام چند بازی تدارکاتی با تيم های ملی و باشگاهی برای آمادگی بازيکنان در نظر گرفته شده است.

وی به مساله ماندگاری کی روش در تيم ملی اشاره کرد و گفت: سعی خواهيم کرد که وی حفظ کنيم به شرط آن که بودجه مورد نظر تامين شود.

کفاشيان در خصوص ليگ برتری شدن تيم فوتبال نفت مسجد سليمان اظهار داشت: همانطور که مسوولان منطقه برای رسيدن اين تيم به ليگ برتر حمايت خود را انجام دادند، اطمينان دارم که بعد از اين هم اينکار را انجام خواهند داد.

وی گفت: تا شروع مسابقات ليگ برتر چهاردهم بيش از سه ماه زمان داريم از اين رو تا آن موقع کمبودهای مورد نظر از سوی مسوولان منطقه برطرف و اولين بازی تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در اين شهر برگزار خواهد شد.

با صعود تيم فوتبال نفت مسجد سليمان به ليگ برتر فوتبال، استان خوزستان در ليگ چهاردهم سه تيم خواهد داشت، اين مسابقات قرار است از اوايل مردادماه شروع شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016