سه شنبه 26 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی پر گل سپاهان بر السد قطر

سپاهان ايران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان چهار بر صفر السد قطر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا، سپاهان ايران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ميزبان السد قطر بود که اين بازی در نهايت با نتيجه چهار بر صفر به سپاهان به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نيمه اول اين بازی ،بازی متعادلی را از هريک از دو تيم شاهد بوديم، البته سپاهان فرصت‌های گل زنی بهتری نسبت به السد داشت. در يکی از اين فرصت ها حسين پاپی از سمت چپ توپ را روی دروازه السد ارسال کردو ضربه سر مهدی شريفی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بيرون رفت.

سپاهان حملات خود را ادامه داد تا اينکه در دقيقه ۳۶ بازی صاحب يک ضربه ايستگاهی شدکه احسان حاج صفی توپ را روی دروازه ارسال کرد و شجاع خليل زاده هم توپ را به گل تبديل کرد اما داور مسابقه گل را آفسايد اعلام کرد.

در ثانيه های ابتدايی نيمه دوم بازی، علی کريمی روی اشتباه بازيکن السد با دروازه بان اين تيم تک به تک شد که ضربه او پس از برخورد به تيرک افقی دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه ۴۷ مهدی شريفی پشت محوطه جريمه السد صاحب فرصت شوت زنی شد و ضربه پای راست او به زيبايی درون دروازه قرار گرفت.

حيسن پاپی در دقيقه ۵۵ پاس زيبايی را درون محوطه جريمه برای مهدی شريفی ارسال کرد و شريفی نيز با پای راست، گل دوم خود و سپاهان را به ثمر رساند.

در دقيقه ۶۳ جواهيرسوکای حرکتی را از سمت راست آغاز کرد و در ادامه پشت محوطه جريمه شوت زيبايی را با پای چپ روانه دروازه السد کرد که ضربه او به زيبايی درون دروازه قرار گرفت.

در آخرين دقيقه از وقت‌های تلف شده بازی هم پس از ارسال زمينی احسان حاج صفی، مدافع السد به اشتباه دروازه تيمش را باز کرد تا چهارمين گل سپاهان هم وارد دروازه نماينده قطر شود.

سپاهان در اين بازی با ترکيب،شهاب گردان،محمدعلی احمدی،علی حمودی ،احسان حاج صفی،مهدی شريفی،اميدابراهيمی ،علی کريمی، سرجيو فن ديک،حسين پاپی،شجاع خليل زاده،هادی عقيلی بازی را آغاز کرد.

السد نيز امروز با ترکيب ،سعدالشيب، عبدالکريم حسن،مختار المهدی،محمد کسولا، خلف الابراهيم،حسن حيدوس،رودريگو تاباتا،ابراهيم ماجد،نظير بالحاج،ليجونگ سو، محمد مصعف به ميدان رفت.

سپاهان با اين پيروزی هفت امتيازی شد و موقتاً به صدر جدول گروه D رفت. با اين پيروزی سپاهان شانس فراوانی پيدا کرد که با پيروزی در ديدار هفته آينده برابر الهلال به مرحله حذفی صعود کند. با اين شرايط احتمال اينکه سپاهان بازيکنان ملی پوشش را پس از بازی امشب در اختيار تيم ملی قرار دهد هم بسيار اندک شد.

در ديگر بازی اين گروه الاهلی امارات از ساعت ۲۱:۰۰ از الهلال عربستان پذيرايی می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016