چهارشنبه 27 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آبروريزی فوتبال ايران جهانی شد!

روزنامه‌ "آبولا" از حضور ايران با يازده بازيکن در اردوی آفريقای جنوبی اظهار تعجب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل کمتر از دو ماه ديگر آغاز می‌شود و تيم ملی فوتبال ايران در حال آماده سازی برای حضور در اين رقابت‌ها است، اما مشکلات زيادی از جمله همکاری نکردن باشگاه‌های ايرانی با تيم ملی ايران باعث شده است تا کارلوس کی‌روش با مشکلات زيادی مواجه شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



روزنامه‌ پرتغالی "آبولا" اعلام کرد تيم ملی ايران در حالی خود را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل آماده می‌کند که در اقدامی عجيب تنها يازده بازيکن را برای آمادگی حضور در جام جهانی به آفريقای جنوبی برده است.

خيلی از بازيکنان ايرانی در روزهای گذشته در تيم‌های باشگاهی‌شان ماندند تا تيم ملی فوتبال ايران نتواند با ترکيبی کامل به اردوی آمادگی آفريقای جنوبی برود. اين در حالی است که اردوی قبلی ايران در پرتغال نيز به دليل کمبود بودجه لغو شد تا کارلوس کی‌روش با مشکلاتی بيش از پيش برای حضور در جام جهانی آماده شود.

ايران که تابستان سال جاری چهارمين حضورش را در جام جهانی تجربه خواهد کرد در گروه F جام جهانی با حريفانی نسبتا دشوار با تيم‌های آرژانتين، نيجريه و بوسنی و هرزگوين روبروست.

همچنين پايگاه اينترنتی "مايس" فوتبال در گزارشی درباره اردوی آفريقای جنوبی تيم ملی فوتبال ايران نوشت : ايران در حالی خود را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل آماده می‌کند که تنها با يازده بازيکن اردوی آمادگی خود را تشکيل داده‌اند.

روزنامه ها و خبرگزاری‌های معتبر ديگر نيز در اخباری جداگانه اردوی تيم ملی ايران با ۱۱ بازيکن پيش از جام جهانی ۲۰۱۴ را اقدامی عجيب خواندند.

از جمله غايبان بزرگ تيم ملی در اردوی آفريقای جنوبی جواد نکونام است که نتوانست ملی‌پوشان ايران را همراهی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016