پنجشنبه 28 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: شکست استقلال مقابل الشباب

تهران - ايرنا - تيم فوتبال استقلال ايران در هفته پنجم ليگ قهرمانان باشگاه های آسيا دو بر يک مغلوب الشباب عربستان سعودی شد تا شاگردان «امير قلعه نويی» در فاصله يک هفته مانده به پايان مرحله گروهی از صعود به مرحله يک هشتم نهايی اين رقابت ها باز بمانند.

به گزارش ايرنا، اين ديدار امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض برگزار شد و ابتدا تيم استقلال ايران با گل دقيقه ۴۷ آرش برهانی که با ضربه سر و از روی ارسال خسرو حيدری در محوطه جريمه الشباب به دست آمد، از ميزبان پيش افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما در دقيقه ۸۱، نواف شکرالله داور بحرينی مسابقه در تصميمی عجيب برخورد توپ از شوت بازيکن الشباب به مهرداد اولادی در محوطه جريمه استقلال را پنالتی اعلام کرد و فرناندو منگازو گل تساوی الشباب را به ثمر رساند.

در ادامه آبی پوشان ايران که برای اميد داشتن به صعود از گروه A چاره ای جز پيروزی مقابل تيم ۹ امتيازی الشباب در شهر رياض نداشتند، تلاش زيادی برای به ثمر رساندن گل برتری کردند اما حملات آنان نتيجه ای نداشت.

در دقايق اضافه نيمه دوم يک کرنر نصيب تيم استقلال شد و رحمتی دروازبان اين تيم نيز برای کمک به مهاجمان در محوطه جريمه تيم الشباب حاضر شد که توپ ارسالی از کرنر به دست بازيکنان الشباب رسيد و آنان اين توپ را با دو پاس رو به جلو در درون دروازه خالی استقلال قرار دادند تا دو بر يک در اين بازی به پيروزی برسند.

تيم استقلال ايران در حالی در مصاف با الشباب عربستان مغلوب شد که مجيد غلام نژاد، سياووش اکبرپور، احمد جمشيديان و محمدمهدی نظری را به دليل مصدميت و جی لويد ساموئل را به دليل محروميت در اختيار نداشت.

با اين نتيجه تيم استقلال ايران ۴ امتيازی باقی ماند و از صعود به مرحله يک هشتم نهايی بازماند.

در ديگر ديدار اين گروه، ساعتی پيش تيم الجزيره امارات با نتيجه ۳ بر ۲ از سد ميزبان خود الريان قطر گذشت.

در پايان ديدارهای هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا در گروه A، تيم های الشباب عربستان به ترتيب با ۱۲ و ۱۰ امتياز در رده های اول و دوم قرار گرفتند و صعود خود را به مرحله يک هشتم نهايی مسجل کردند.

تيم های استقلال ايران و الريان قطر نيز به ترتيب ۴ و ۳ امتيازی باقی ماندند و اميدهای خود برای صعود به مرحله يک هشتم نهايی را در فاصله يک هفته مانده تا پايان مرحله گروهی از دست دادند.

تيم استقلال پيشتر در ليگ برتر فوتبال ايران نيز پنجم شده و از کسب سهميه سال آينده ليگ قهرمانان آسيا بازمانده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016