چهارشنبه 27 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لیگ قهرمانان آسیا: صعود فولاد با پیروزی پر گل بر بر الجیش قطر

ایسنا ـ فولاد خوزستان با برتری مقابل جدی‌ترين رقيب خود به مرحله‌ يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در هفته پنجم مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا فولاد ايران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدير اهواز ميزبان الجيش قطر بود که اين بازی در نهايت با نتيجه ۳ بر ۱ فولاد خوزستان به پايان رسيد. رحمانی، رضايی و پريرا برای شاگردان فرکی گلزنی کردند تا پس از پيروزی سپاهان، دومين نماينده ايران نيز نتيجه خوبی به دست آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در آغاز بازی فولاد يکی دو موقعيت نصفه و نيمه روی دروازه الجيش خلق کرد اما در ادامه الجيش روی يک ضد حمله نيلمار را در محوطه جريمه فولاد با سوشا مکانی تک به تک کرد و نيلمار نيز با ضربه پای راست دروازه فولاد را باز کرد.

پس از به ثمر رسيدن گل الجيش فولاد حملاتی را روی دروازه الجيش ترتيب داد و در نهايت روی پاس ساسان انصاری، بختيار رحمانی در دقيقه ۲۰ بازی با يک ضربه برگردان زيبا گل تساوی فولاد را به ثمر رساند.

فولاد خوزستان در نيمه اول بازی چندين فرصت گلزنی روی دروازه الجيش خلق کرد که در يکی از اين فرصت‌ها در دقيقه ۴۴ بازی اميد خالدی از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و غلامرضا رضايی سرضرب و با پای راست دروازه حريف را باز کرد تا مشخص شود که فرکی برای حرکت از کناره‌ها و پاس به بيرون برنامه خاصی در سر دارد.

در دقيقه ۵۸ بازی اميد خالقی درون محوطه جريمه صاحب يک فرصت گلزنی شد که ضربه پای چپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه بيرون رفت.

در دقيقه ۷۰ بازی لوسيانو پريرا روی پاس غلامرضا رضايی با دروازبان الجيش تک به تک شد اما نتوانست از اين فرصت استفاده کند و ضربه پای راست با اختلاف کمی از کنار دروازه به بيرون می رود.

در دقايق پايانی فولاد می‌توانست اختلاف را بيشتر کند. شوت زمينی اما محکم پريرا اين اتفاق را رقم زد تا فولاد با برتری ۳ بر يک اين بازی را به سود خود به پايان ببرد.

فولاد در اين بازی با ترکيب سوشا مکانی، غلامرضا رضايی، مهرداد جماعتی، ساسان انصاری، اميد خالدی، شهاب کرمی، بختيار رحمانی، سروش رفيعی (عبدالله کرمی دقيقه ۷۹)، مهدی بدرلو، ايوب والی و ليندرو پادووانی وارد ميدان شد.

الجيش نيز امروز با ترکيب احمد سوفيان، محمد منتاری، خالد عبدالرئوف، عبدالرحمان ابکار، کوسه اولکی، مهد متهانی، مجيد محمد، نيلمار، يوسف مفتح، ابوتماليح، اندرسون ويرا بازی را آغاز کرد.

در ديگر بازی اين گروه بنيادکار ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ ميزبان الفتح عربستان بود که با نتيجه ۳ بر ۲ به برتری رسيد تا همچنان شانسی هرچند اندک برای صعود داشته باشد.

با توجه به نتايج به دست آمده فولاد ايران با ۱۱ امتياز صعودش را از گروه قطعی کرد و برای صدرنشين تنها به يک تساوی در ديدار پايانی نياز دارد. الجيش نيز با ۸ امتياز بالاتر از بنيادکار ۵ امتيازی در رده دوم جدول اين گروه قرار گرفت تا برای صعود تنها به يک امتياز نياز داشته باشد.

جدول گروه B
۱- فولاد ۱۱ امتياز (صعود کرد)
۲- الجيش ۸ امتياز
۳- بنيادکار ۵ امتياز
۴- الفتح ۲ امتياز (حذف شد)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016