یکشنبه 7 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"به غير از استيلی و زادمهر ساير اعضای هیأت‌مديره پرسپولیس توپ را نديده‌اند"

فارس ـ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به غير از حميد استيلی و محمد زادمهر ساير اعضای هیأت مديره باشگاه پرسپوليس تا به حال توپ فوتبال را نديده‌اند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام اسامی هیأت‌مديره جديد باشگاه پرسپوليس(حميد استيلی، محمد زادمهر، مصطفی سليمی، حميدرضا سياسی، حسين کاظم‌پور، علی‌اصغر مونسان و مهدی خواجه‌وند) گفت: از بين تمامی افرادی که نام برديد به غير از محمد زادمهر و حميد استيلی ساير افراد تا به حال ضربه‌ای به توپ فوتبال نزده‌اند. باز جای شکر باقی است که از دو بازيکن سابق پرسپوليس در هیأت مديره استفاده شده است. افرادی مثل محمد دادکان، حسين کلانی و... نيز توانايی حضور در هیأت‌مديره را داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد اينکه خادم اعلام کرده هیأت مديره جديد پرسپوليس هیأت‌مديره حرف‌گوش‌نکن‌ها است، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم اين مسئله درست باشد. وزارت ورزش افرادی را انتخاب نمی‌کند که به ضررش باشد. حداقل از اين هفت نفر ۶ نفر با سياست‌های وزارت ورزش هماهنگی دارند. بدون شک آنها افرادی را انتخاب می‌کنند که حرفشان را گوش بدهند.

فنونی‌زاده در مورد اينکه آيا با انتخاب هیأت‌مديره جديد پرسپوليس بحث خصوصی‌سازی منتفی خواهدشد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همين‌طور باشد در اين شرايط هيچکسی قبول نمی‌کند با اين مقدار بدهی باشگاه را در اختيار بگيرد و اصلاً‌ کسی جرأت اين کار را ندارد مگر اينکه خود وزارت ورزش اسپانسری را انتخاب کند تا بتواند هزينه‌های باشگاه را تأمين کند، در غير اين صورت شرايط خصوصی‌سازی وجود ندارد.

پيشکسوت پرسپوليس در مورد عدم حضور علی پروين در هیأت مديره باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: اصلاً از همان ابتدا بحث ورود علی پروين به مديرعاملی پرسپوليس اشتباه بود. پروين دوست دارد در مستطيل سبز حضور داشته باشد و اصلاً‌ در اين امر نمی‌تواند به آن اندازه که در مستطيل سبز تأثيرگذاری دارد خوب عمل کند. به نظر من پروين را بايد در کنار کادر فنی و بالاسر آنها به عنوان مدير فنی مورد استفاده قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: پروين در اين مدت از شهرت و محبوبيت خود برای موفقيت پرسپوليس خرج کرد و مورد استفاده قرار گرفت. متأسفانه خيلی‌ها مثل محمد نوری و مهرداد پولادی که اصلاً عددی نيستند به علی پروين خرده گرفتند. تمام بازيکنان دهه شصت در خدمت علی پروين هستند و او بزرگ‌تر از اين حرف‌ها است. جا دارد در پايان از محمد رويانيان که سال قبل زحمات زيادی کشيد تشکر کنيم. همچنين از اميررضا خادم می‌خواهم به عنوان يک چهره ورزشی هوای پرسپوليس و استقلال را بيشتر داشته باشد و به اين دو تيم کمک کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016