سه شنبه 9 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی: دايی سرمربی پرسپوليس می‌ماند

مديرعامل باشگاه پرسپوليس می‌گويد علی دايی فصل بعد هم سرمربی اين تيم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عليرضا رحيمی پس از انتخاب به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برخی از پيشکسوتان باشگاه از جمله حميد درخشان معتقدند همانطور که سپاهانی‌ها اجازه نمی‌دهند يک پرسپوليسی مديرعامل باشگاه‌شان شود، يک سپاهانی هم نمی‌تواند اين سمت را در پرسپوليس بگيرد، گفت: اگر تعريف از فوتبال حرفه‌ای اين است که آقای درخشان دارد واقعا از ايشان ممنون هستم. در برنامه شما يکی، دو سال پيش که اختلافی بين سپاهان و پرسپوليس به وجود آمد گفتم که سپاهان و پرسپوليس شاهينی هستند و در يک مکتب. اين حرفها را زمانی می‌زدم که در سپاهان بودم. من با نيم قرن تجربه به پرسپوليس آمده‌ام و از دوازده سالگی در ورزش بوده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره حضور چهره‌های سياسی اقتصادی در هيات مديره پرسپوليس گفت: در کشور ما اين بحث‌ها هميشه مطرح است اما در فوتبال اروپا هيات مديره باشکاه‌ها را افراد سياسی و اقتصادی تشکيل می‌دهند. نيازی نيست که همه ورزشی باشند. سال‌هاست که باشگاه‌ها نگرانی مالی دارند. پرسپوليس چه زمانی بوده که مشکل مالی نداشته باشد؟ من الان در پرسپوليس نيامده‌ام که سی، چهل ميليارد بگيرم و کار کنم. علی دايی سال گذشته ۲۰ درصد به مسائل فنی فکر می‌کرد و بازيکنان هم همين شرايط را داشتند. بايد شرايط طوری باشد که بازيکنان و کادر فنی فقط به مسائل مالی فکر کنند.

رحيمی درباره وضعيت علی دايی برای فصل بعد گفت: علی دايی با پرسپوليس قرارداد دارد. دوشنبه شب هم با ايشان جلسه داشتم و در خدمت‌شان خواهيم بود.

او در پايان در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور که آيا مونسان عضو جديد هيات مديره پرسپوليس از اقوام آقای روحانی رييس جمهور است، گفت که از اين مساله اطلاعی ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016