شنبه 20 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم فوتبال نيجريه با بازيکنان مصدوم مواجه است

اصفهان - ايرنا - روزنامه ونگوآرد نيجريه در گزارشی از وضعيت تيم فوتبال اين کشور برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل نوشت:تيم فوتبال نيجريه با بازيکنان مصدوم و نا مناسب مواجه است.

به گزارش ايرنا ، اين روزنامه روز شنبه نوشت : در همين حال « استفن کشی » سرمربی تيم اميدوار است تا شروع مسابقات جام جهانی و برای ديدار با ايران، بازيکنانش به آمادگی صد در صد برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به نوشته اين روزنامه بسياری از ليگ های فوتبال جهان بخصوص اروپا رو به پايان است از اين رو بسياری از بازيکنان به تيم نيجريه برمی گردند. پس از بازگشت بازيکنان لژيونر نيجريه از ليگ های اروپايی ، آنها بايد در اردوی تيم ملی حاضر شوند و آنها تنها دو روز برای بهبود وضعيت خود برای حضور در تمرينات تيم ملی فوتبال نيجريه فرصت دارند.

به نوشته روزنامه ونگوآرد در حال حاضر بازيکنانی همچون « اوچی نوائوفو » ، « گويل اوبی »، « احمد موسی » ، « گابريل روبين » ، « نامدی اودااومادی » و « ژورف يوبول » مصدوم هستند.

در همين حال، « کشی » سرمربی تيم فوتبال نيجريه گفته است که ۲۳ بازيکن از ۳۰ بازيکن دعوت شده به اردوی تيم ملی نيجريه به برزيل اعزام می شوند و بازيکنان آماده تر برای جام جهانی برزيل انتخاب خواهند شد.

کشی تاکيد کرد که آمادگی بدنی بازيکنان زير نظر يک تيم پزشکی قوی ارزيابی می شود و هر بازيکنی که آماده نباشد از فهرست تيم کنار می رود.

سرمربی تيم فوتبال نيجريه افزود : يکی از بهترين کادرهای پزشکی دنيا برای بررسی و معاينه همه بازيکنان با من همکاری دارد و هرگاه يک بازيکن مصدوم شود ، کارد پزشکی سعی می کند که در کوتاهترين زمان وی را درمان کند.

در همين حال « جوناتان اکبوبوری » يکی از مربيان باتجربه فوتبال نيجريه گفت که کشی با بازيکنان مصدوم و نامناسب زيادی روبروست و تيم نيجريه در جام جهانی ۲۰۱۴ ضعيف ظاهر خواهد شد.

وی در عين حال تاکيد کرد: در اين شرايط سرمربی مقصر نيست زيرا بازيکنان مصدوم زيادی در تيم وجود دارد و بازيکن مصدوم هم در جام جهانی نمی تواند کارايی لازم را داشته باشد.

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ از ۲۲ خرداد با برگزاری ديدار تيم های برزيل ميزبان مسابقات و کرواسی آغاز می شود و تيم کشورمان در اولين ديدار خود در اين مسابقات ۲۶ خرداد در شهر کوريتيبا به مصاف نيجريه می رود.

تيم فوتبال نيجريه به همراه تيم های ايران، آرژانتين و بوسنی در گروه ششم جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016