یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: استقلال در حال از دست دادن زمان است

سرمربی استقلال با بيان اين که در اين سه، چهار سال شاهد افراط و تفريط های زيادی در اطراف تيم ملی فوتبال بوديم تاکيد کرد: حمايت از تيم ملی فوتبال بايد عقلانی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی در حاشيه همايش دانش افزايی مربيان فوتبال، اظهار کرد: از کميته‌ آموزش و دکتر احسانی که اين همايش را برای مربيان فوتبال برگزار کردند تشکر می‌کنم. همايش بسيار خوبی بود و مطالب خوبی به مربيان انتقال داده شد. يکی ديگر از حسن‌هايش اين بود که توانست مربيان فوتبال را دور يکديگر جمع کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم فوتبال استقلال در ادامه در مواجهه با خبرنگار بخش خبری ۲۰:۳۰ با انتقاد از اين بخش خبری، گفت: خدا کند دشمن آدم نادان باشد. شما در يکی از خبرهای خود رختکن تيم باشگاه استقلال که مربوط به هفت سال پيش بود را نشان داديد و آن را به بازی مقابل ملوان ربط داديد. اما اين دو چه ربطی به يکديگر داشت و لزومی نداشت که داستان مربوط به هفت سال پيش را نشان دهيد و آن را به چيز ديگری ارتباط دهيد.

وی در پاسخ به اين سوال که عدم معرفی هيات مديره استقلال چه لطماتی به اين تيم در فصل نقل و انتقالات وارد خواهد کرد؟ گفت: اين سوال را بايد از کسانی که تصميم گيرنده هستند بپرسيد. به هر حال فصل نقل و انتقالات برای تيم‌ها و نحوه نتيجه‌گيری‌شان بسيار مهم است و فصل نقل و انتقالات برای يک مربی ۱۲ امتياز دارد که اين نشان از اهميت آن است. به نظر من با توجه به اين شرايط اين فرصت بسيار مهم از استقلال در حال گرفته شدن است. وزارت ورزش و جوانان بايد گروهی را در استقلال به کار بگيرد که بتوانند به اين تيم کمک کند. به هر حال اين خوب نيست که در حال از دست دادن زمان هستيم.

سرمربی استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا مديرعامل آينده استقلال بايد ورزشی باشد يا خير؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد افرادی را شامل گروه‌های حقوقی، اقتصادی و چند نفر اجرايی را در هيات مديره به کار بگيرد و همه جای دنيا نيز همين طور است و افراد مختلف در هيات مديره به کار گرفته می‌شوند. به نظر من يک مدير نبايد فوتبالی باشد و تصميم وزارت ورزش و جوانان نيز بر همين اساس است. فتح‌الله‌زاده يک سرمايه برای فوتبال ايران و استقلال محسوب می‌شود و زحمات زيادی در اين زمينه کشيده است. به هر حال فوتبال فراز و نشيب‌های زيادی دارد و يک سال هم نتيجه‌ مانند سالی که گذشت، می‌شود.

قلعه‌نويی درباره حمايت از تيم ملی ايران در آستانه بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل نيز گفت: دين ما، دين اعتدال است و افراط و تفريط در آن جايی ندارد. به نظر من در اين سه، چهار ساله افراط و تفريطهای زيادی داشتيم و نبايد انتقادات يا پشتيبانی‌ها با افراط و تفريط همراه باشد. ما همه چيز را بايد بر اساس يک اصول انجام دهيم. حمايت از تيم ملی خوب است، اما بايد توقع ما نيز از تيم ملی متناسب باشد. اين که از تيم ملی انتظار صعود از گروه خود را داريم به نظرم خوب نيست. ما نبايد بگوييم که حتما صعود می‌کنيم چرا که تيم ملی ايران با اين گونه حرف‌ها تحت فشار قرار می‌گيرد. بايد از تيم ملی حمايت عقلانی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016