یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: منع تعويض لباس توسط بازيکنان ايران در جام جهانی صحت ندارد

تهران - ايرنا - رييس فدراسيون فوتبال در واکنش به برخی خبرهای منتشره مبنی براينکه اين فدراسيون اجازه تعويض پيراهن به بازيکنان تيم ملی را بعد از ديدارها در جام جهانی ۲۰۱۴نداده است، تکذيب کرد و گفت که چنين مطلبی را بيان نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا، در روزهای اخير برخی رسانه های بين المللی خبرهايی منتشر کردند، مبنی براينکه رييس فدراسيون فوتبال از بازيکنان تيم ملی ايران خواسته است تا پيراهن های خود را بعد از مسابقه در جام جهانی با بازيکنان تيم های حريف تعويض نکنند زيرا اين فدراسيون مشکل مالی برای تامين پيراهن دارد.

کفاشيان در واکنش به اين خبر به ايرنا گفت : تيم ملی فوتبال ايران يک حامی (اسپانسر) خارجی برای تامين لباس دارد و مشکلی در اين زمينه ندارد.

وی افزود: طبق قراردادی که با اسپانسر داريم شرکت آل اشپورت هر تعداد که پيراهن و لباس بخواهيم مجانی به ما می دهد.

کفاشيان با بيان اينکه تيم ملی فوتبال ايران برای حضور در جام جهانی مشکل مالی هم ندارد و تمام هزينه های سفر و حضور در برزيل برعهده فيفا می باشد و دولت هم کمک مالی کرده است، گفت: توصيه من به بازيکنان اين بود که اگر برای يک بازی دو دست لباس به شما دادند، آنها را تا پايان بازی نگهداريد و در پايان بازی هر کاری خواستيد بکنيد.

وی گفت: من به بازيکنان نگفته ام که در جام جهانی حق ندارند، پيراهن های خود را بعدازبازی بابازيکنان حريف عوض کنندويا به مردم هديه بدهند، تصميم با خودشان است و هرکاری خواستند بعد از مسابقه با لباس های شان می توانند انجام دهند.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل از روز ۲۳ خردادماه آغاز می شود و تيم ايران در گروه F اولين بازی خود را روز ۲۶ خردادماه مقابل نيجريه، ۳۱خرداد مقابل آرژانتين و ۴تيرماه مقابل بوسنی انجام خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016