یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم کشتی فرنگی نوجوانان ايران قهرمان آسیا شد، آزادکاران نايب قهرمان شدند

در پايان رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان آسيا تيم کشتی فرنگی ايران به مقام قهرمانی دست يافت و تيم کشتی آزاد دوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتايج کشتی گيران کشورمان در روز پايانی اين رقابت ها به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در وزن ۸۵ کيلوگرم کشتی فرنگی علی خليل زاده در دور نخست با نتيجه ۹ بر يک ترايوت از تايلند را شکست داد وی در دور بعد نيز با نتيجه ۴ – صفر سرای بای از قزاقستان را مغلوب کرد و به ديدار فينال راه يافت. خليل زاده در اين ديدار با نتيجه ۱۱ بر يک اوخونوف از تاجيکستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۱۰۰ کيلوگرم کشتی فرنگی علی اصغر شهبازی در دور اول ۸ – صفر فوجی موتو از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نيز با همين نتيجه شهاب الدينوف از ازبکستان را از پيش رو برداشت و به ديدار نهايی راه يافت. وی در اين ديدار با نتيجه ۸ بر صفر مغلوب رومن کيم از قرقيزستان شد و به مدال نقره رسيد.

در وزن ۴۲ کيلوگرم کشتی آزاد عليرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ضربه فنی جائه پارک از کره جنوب را شکست داد وی در دور بعد نيز با نتيجه ۱۰ بر صفر از سد زايد از يمن گذشت و به ديدار فينال راه يافت. گودرزی در اين ديدار با نتيجه ۱۰ بر صفر مغلوب چول کوم ری از کره شمالی شد و به مدال نقره رسيد.

در وزن ۴۶ کيلوگرم کشتی آزاد عرفان آيينی در دور نخست با نتيجه ۱۰ بر صفر کشتی گيری از تايوان را شکست داد وی در دور با ضربه فنی مقابل نارمانداخ از مغولستان شکست خورد و با توجه به حضور حريفش در ديدار فينال وی به گروه بازنده ها رفت. آيينی در اين گروه با شکست فورديچ از تايلند به ديدار رده بندی راه يافت . وی در اين ديدار با نتيجه ۱۰ بر صفر ازسد ميرزانظر از قرقيزستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۵۰ کيلوگرم کشتی آزاد نادر نصری در دور نخست با نتيجه ۱۱ بر ۳ روزمتوف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد نيز با نتيجه ۱۰ بر صفر از سد الصبری از يمن گذشت. نصر ی در دور سوم ۸ بر صفر ناون از هند را مغلوب کرد و به ديدار فينال راه يافت. وی در ديدار فينال با نتيجه ۸ بر ۵ مغلوب اوتوگورو از ژاپن شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در پايان اين رقابت ها در رشته کشتی فرنگی تيم ايران با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و يک برنز با ۸۷ امتياز قهرمان شد و تيم های قزاقستان و ازبکستان به ترتيب با کسب ۷۷ و ۶۰ امتياز دوم و سوم شدند.

در کشتی آزاد نيز تيم ايران با کسب سه مدال نقره و ۵ برنز با ۷۱ امتياز به مقام دوم رسيد و تيم های هند و ژاپن به ترتيب با کسب ۸۰ و ۶۴ امتياز اول و سوم شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016