پنجشنبه 8 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران - آنگولا، ديداری که کی‌روش اميدوار است تيمش گل بزند

تيم ملی فوتبال ايران فردا در ديداری دوستانه به مصاف آنگولا می‌رود که در آن سرمربی اين تيم اميدوار است تيمش بتواند گلزنی کند.
خبرگزاری فارس: ايران - آنگولا، ديداری که کی‌روش اميدوار است تيمش گل بزند

به گزارش خبرگزاری فارس، تيم ملی فوتبال ايران در حالی روز جمعه مقابل آنگولا به ميدان می‌رود که تلاش دارد در اين ديدار که برای آماده سازی تيم جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل انجام می‌گيرد در امر گلزنی موفق عمل کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



تيم تحت هدايت کارلوس کی‌روش تاکنون دو ديدار خود مقابل بلاروس و مونته نگرو را با تساوی بدون گل به پايان رسانده است. اين دو ديدار تنها بازی‌هايی هستند که ايران از زمان طی چند ماه گذشته انجام داده است.

مربی پرتغالی اين تيم در رويارويی با مونته نگرو ۶ بازيکن خود را تعويض کرد و برای نخستين بار به سردار آزمون بازی داد. آزمون ۱۹ ساله که به تازگی مورد توجه برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپايی قرار گرفته و اکنون هم در روبين کازان روسيه به ميدان می‌رود، ۳۰ دقيقه در ترکيب ايران بازی کرد.

بازيکنانی که ۹۰ دقيقه در ترکيب ايران حضور داشتند رحمان احمدی، پژمان منتظری، کاپيتان جواد نکونام، آندرانيک تيموريان و مسعود شجاعی بودند.

اردوی آماده سازی ايران در آفريقای جنوبی بسيار بد برگزار شد زيرا هيچ بازيکنی از باشگاه‌های استقلال و سپاهان به خاطر مشکلاتی که با فدراسيون فوتبال داشتند در آن حضور پيدا نکردند. کی‌روش هم بارها اعلام کرده ايران هيچ شانسی برای راهيابی به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی برزيل ندارد.

پس از آن بود که ديدار تدارکاتی ايران با موزامبيک نيز لغو شد تا ايران در دو ديدار بعدی خود نيز بدون گل به کار خود پايان دهد.

کی‌روش تنها دو ديدار فرصت دارد تا بتواند تيم ملی ايران را به روزهای گلزنی خود بازگرداند تا بتواند با آمادگی بهتری با نيجريه در نخستين ديدار جام جهانی پيکار کند.

آنگولا که حريف تدارکاتی بعدی ايران در راه جام جهانی است، روز چهارشنبه با پيروزی دو بر صفر مقابل مراکش روحيه خوبی دارد. اين تيم در پنج ديدار اخير خود شکست نخورده و آخرين باخت آنها به ۱۰ ماه پيش بازمی‌گردد.

تيم‌های ملی ايران و آنگولا دو بار با هم ديدار کرده‌اند که يکی از آنها به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بازمی‌گردد. حاصل کار آنها در آلمان تساوی يک بر يک بود اما در ديدار دوستانه سال ۲۰۱۱، جواد نکونام در دقيقه ۹۰ گل پيروزی بخش ايران را به ثمر رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016