دوشنبه 5 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی فوتبال ایران باز هم مساوی کرد

ديدار تدارکاتی تيم‌های ملی فوتبال ايران و مونته‌نگرو با تساوی بدون گل پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های ملی فوتبال ايران و مونته‌نگرو از ساعت ۲۱ امشب دوشنبه در ديداری تدارکاتی که در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ برگزار شد، برابر هم به ميدان رفتند که اين مسابقه با تساوی بدون گل به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين دومين مسابقه تيم ايران در اردوی آماده‌سازی اتريش بود که همانند بازی نخست برابر بلاروس، با تساوی بدون گل به پايان رسيد. در اين مسابقه تيم ايران دو موقعيت مناسب برای گلزنی بدست آورد که در دقيقه ۴۰ ضربه سر نکونام از کنار دروازه به اوت رفت و در دقيقه ۷۸ هم شوت احسان حاج‌صفی از کنار دروازه عبور کرد.

در دقيقه ۸۹ پاس به عقب پژمان منتظری با اشتباه رحمان احمدی در کنترل توپ همراه شد اما قبل از اينکه مهاجم تيم مونته‌نگرو از اين توپ استفاده کند، دروازه‌بان تيم ملی ايران توپ را مهار کرد تا به نوعی اين اشتباه را جبران کند.

تيم ملی ايران در نيمه نخست با ترکيب رحمان احمدی، پژمان منتظری، سيدجلال حسينی، اميرحسين صادقی، هاشم بيگ‌زاده (۱۷- مهرداد پولادی)، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، خسرو حيدری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد به ميدان رفت که به نظر می‌رسد ترکيب اصلی تيم ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی باشد.

در دقيقه ۱۷ ديدار تدارکاتی تيم ملی فوتبال ايران برابر مونته‌نگرو، هاشم بيک‌زاده مصدوم شد و جای خود را به مهرداد پولادی داد. همچنين اميرحسين صادقی هم تنها بازيکن اخطاری اين مسابقه بود.

تيم ملی فوتبال ايران آخرين مسابقه تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی اتريش را برابر تيم آنگولا برگزار خواهد کرد.

***

هاشم بيک‌زاده مصدوم شد
نگرانی در چهره کادرفنی

مدافع تيم ملی فوتبال ايران اوايل ديدار تدارکاتی با مونته‌نگرو به علت مصدوميت تعويض شد. کارلوس کی‌روش نگران‌ترين چهره هنگام تعويض بيگ‌زاده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در دقيقه ۱۷ ديدار تدارکاتی تيم ملی فوتبال ايران برابر مونته‌نگرو، هاشم بيک‌زاده مصدوم شد و جای خود را به مهرداد پولادی داد.

اخبار رسيده از تيم ملی حکايت از آن دارد که اين بازيکن در ابتدای اردوی آماده‌سازی اتريش هم دچار مصدوميت شده بود و با تلاش کادر پزشکی توانست خود را به اين بازی برساند.

پس از مصدوميت بيک‌زاده، نگرانی‌هايی نسبت به حضور اين بازيکن در جام جهانی بوجود آمد که در اين بين کارلوس کی‌روش نگران‌ترين چهره هنگام تعويض بيگ‌زاده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016