پنجشنبه 29 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مهرداد پولادی دومين بازيکن برتر دور اول جام جهانی از نگاه فيفا

مدافع تيم ملی ايران با نمايش خيره کننده مقابل نيجريه به عنوان دومين بازيکن برتر دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت فيفا در گزارشی ۱۰ بازيکن برتر بازی‌های اول مرحله گروهی جام جهانی را انتخاب کرد که در اين فهرست مهرداد پولادی از ايران پس از توماس مولر در رده دوم قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين گزارش آمده است: توماس مولر که با عملکرد درخشان خود مقابل پرتغال تيتر بسياری از روزنامه‌های جهان را به خود اختصاص داده بود، توانست در صدر اين فهرست ۱۰ نفره قرار بگيرد. نمايش خيره‌کننده او در نخستين بازی آلمان مقابل پرتغال باعث شد که اين بازيکن جلوتر از هر بازيکن ديگری در صدر ۱۰ بازيکن برتر قرار گيرد.

با وجود اينکه بيشتر بازيکنان اين فهرست را مهاجمان و بازيکنانی که موفق به گلزنی شده‌اند تشکيل می‌دهند، مهرداد پولادی از ايران با گرفتن نمره ۹.۷ در رده دوم قرار دارد.

سايت فيفا درباره پولادی نوشته است: مدافع نه چندان شناخته شده پرسپوليس تهران که در گرفتن يک امتياز از نيجريه و بسته ماندن دروازه ايران نقش بسزايی داشت، در اين فهرست نفر دوم است. او بسياری از توپ‌های نيجريه را برگشت داد. پولادی شش تکل موفق و يک ضربه سر از مقابل خط دروازه داشت که شوت شولا آمه‌اوبی را به کرنر فرستاد.

فهرست کامل ۱۰ بازيکن برتر بازی‌های مرحله اول گروهی از نظر فيفا به شرح زير است:

۱-توماس مولر آلمان

۲-مهرداد پولادی ايران

۳-جئوف کامرون آمريکا

۴-داويد لوييز برزيل

۵- فيل جاگيلکا انگليس

۶- روبين فان‌پرسی هلند

۷-آرين روبن هلند

۸- جان بوی غنا

۹- الکسيس سانچز شيلی

۱۰- تيم کيهيل استراليا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016