پنجشنبه 29 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: در ايران نمی‌مانم، دولت ایران حمایت نکرد

کارلوس کی‌روش اعلام کرد قصد ندارد پس از پايان جام جهانی در ايران بماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از برزيل، قرارداد سرمربی پرتغالی تيم ملی ايران پس از پايان جام جهانی به پايان می‌رسد و فدراسيون فوتبال ايران تاکنون قرارداد اين مربی را تمديد نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی ايران درباره آينده‌اش در اين تيم به روزنامه پابليکوی پرتغال گفت: پس از پايان جام جهانی از سرمربی‌گری تيم ملی ايران کناره‌گيری خواهم کرد. سران فدراسيون فوتبال ايران به من پيشنهاد دادند تا در اين تيم بمانم در واقع آن‌ها قصد داشتند تا من در اين سمت باقی بمانم اما دولت حمايت کافی برای ماندن من در ايران نکرد و اين کاملا مشخص است. در واقع مشخص شد که سرنوشت من در تيم ملی ايران به پايان رسيده به دليل شرايط مالی نمی‌توانم در تيم ملی فوتبال ايران بمانم.

کی‌روش ادامه داد: مذاکرات من با فدراسيون فوتبال به پايان رسيده و من تصميمم را گرفته‌ام که در تيم ملی ايران نمانم.

تيم ملی ايران با هدايت کی‌روش در اولين ديدار خود در جام جهانی برابر نيجريه به تساوی بدون گل رسيد و اکنون خودش را برای بازی با آرژانتين آماده می‌کند. سرمربی ۶۱ ساله تيم ملی ايران درباره مصاف با آرژانتين در دومين بازی جام جهانی گفت: آرژانتين تيم بزرگ و معتبری است و پيدا کردن تيمی غير از آرژانتين با اين کيفيت کار آسانی نيست. آن‌ها در بين ۵ تيم برتر جهان هستند. در صورتی می‌توانيد با آرژانتين رقابت کنيد که ۲۰ سال خودتان را برای آن آماده کنيد. اکنون هدف ما اين است که بازيکنان‌مان از لحاظ فيزيکی و روحی آماده بازی شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016