سه شنبه 3 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

اروگوئه رستگار شد ايتاليا حذف

تيم‌های کاستاريکا و اروگوئه به دور يک هشتم نهايی جام جهانی راه يافتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مرحله گروهی جام جهانی در گروه D به پايان رسيد که در آن دو تيم کاستاريکا و اروگوئه توانستند با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم به دور يک هشتم نهايی راه يابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايتاليا در نيمه نخست بازی فشرده‌ای برابر اروگوئه به نمايش گذاشت. تيم اروگوئه نيز در نيمه نخست صاحب چند فرصت گلزنی شد که اين فرصت‌ها از دست رفت. در نيمه دوم اروگوئه سراپا حمله شد. اتفاق بد برای ايتاليای‌ها اخراج کلوديو مارکيزيو بود که باعث شد لاجوردی‌پوشان ۱۰ نفره شوند. در ادامه لوئيس سوارس جدی‌ترين موقعيت مسابقه را به دست آورد که با درخشش بوفون اين موقعيت از دست رفت. حملات اروگوئه‌ای‌ها در نهايت در دقيقه ۸۱ با ضربه گودين به گل رسيد تا اروگوئه سه امتياز ارزشمند اين ديدار را کسب کند و با حذف ايتاليا به مرحله بعد صعود کند.

انگليس و کاستاريکا نيز در ديگر ديدار اين گروه به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوی بدون گل به پايان رسيد. روی هاجسون که تيمش را با تغيير و تحولات زيادی به ميدان فرستاده بود با آوردن وين رونی تيمش را هجومی‌تر کرد. اين مهاجم نيز جدی‌ترين موقعيت انگليس را با ضربه چيپ از دست داد که دروازه‌بان کاستاريکا با هوشياری مانع از فروپاشی دروازه تيمش شد. به اين ترتيب بر خلاف پيش‌بينی‌ها تيم‌های کاستاريکا و اروگوئه از اين گروه به مرحله بعد صعود کردند.

جدول پايانی گروه D
۱- کاستاريکا، ۷ امتياز
۲- اروگوئه، ۶ امتياز

۳- ايتاليا، ۳ امتياز
۴- انگليس، ۱ امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016