پنجشنبه 2 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

نکونام پنج‌شنبه به اوساسونا برمی‌گردد

کاپیتان ایران در جام جهانی برزیل ابراز امیدواری کرد بتواند بار دیگر پیراهن اوساسونا را به تن کند. این اتفاق می‌تواند پنجشنبه هفته جاری رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام کاپیتان ایران در جام جهانی برزیل که به صورت قرضی در الکویت کویت بازی می‌کرد در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد.

روزنامه داریو دیناوارا خبر داد باشگاه اوساسونا مذاکرات موفقیت‌آمیزی با جواد نکونام داشته و این بازیکن ایرانی روز پنجشنبه هفته جاری قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد تا این بازیکن ایرانی بار دیگر لباس اوساسونا را به تن کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوساسونا در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور خواهد داشت و تلاش خواهد کرد تا به لیگا صعود کند. جواد نکونام در گفت‌وگو با دپورتیوا درباره شرایط باشگاه اوساسونا گفت: می‌دانم که باشگاه شرایط اقتصادی خوبی ندارد اما دوست دارم به تیم اوساسونا بازگردم.

دپورتیوا همچنین خبر داد باشگاه اوساسونا هنوز به جواد نکونام بابت حضور قبلی این بازیکن در اسپانیا بدهکار است و حضور جواد نکونام می‌تواند این بدهی را تسویه کند.

یکی از مدیران باشگاه اوساسونا نیز در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی دپورتیوا گفت: نکونام را به خوبی می‌شناسیم. او بازیکن باارزشی است که می‌تواند به تیم ما کمک کند. البته مذاکرات ما با این بازیکن ادامه دارد هرچند که هر دو طرف برای امضای این قرارداد مصمم هستند. با این همه باید اعلام کنم که مذاکرات ما با نکونام در مراحل پایانی قرار دارد و به احتمال زیاد قرارداد او به زودی امضا می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016