یکشنبه 12 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شکايت قلعه‌نويی از نکونام به دادسرای عمومی و انقلاب

سرمربی تيم فوتبال استقلال شکايت‌نامه خود از جواد نکونام را تنظيم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته جواد نکونام مصاحبه‌هايی را عليه امير قلعه نويی انجام داد و در چند نوبت نيز سرمربی استقلال پاسخ کاپيتان تيم ملی را داد که اين موضوع باعث شد قلعه نويی اعلام کند از نکونام شکايت خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که جلسه هيات مديره استقلال هم اکنون در حال برگزاری است و پيش بينی می‌شد که در اين جلسه مواردی مطرح شود که قلعه نويی و نکونام به جنگ رسانه‌ای پايان دهند اما سرمربی تيم استقلال تصميم خود را گرفته و شکايت‌نامه خود را تنظيم کرده است.

محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اينکه آيا قلعه‌نويی از نکونام شکايت کرده است يا خير گفت: همين امروز قلعه‌‌نويی با مشورت يک وکيل شکايت‌نامه‌ای را تنظيم کرد که قرار است فردا آن را به مراجع قضايی ارائه کند. قرار است فردا اول وقت متن شکايت‌نامه سرمربی استقلال عليه جواد نکونام به دادسرای عمومی انقلاب تهران ارائه شود.

وی در خصوص اينکه گفته می‌شد شايد قلعه نويی با وساطت برخی از اين شکايت منصرف شود گفت: آقای قلعه‌نويی روی اين شکايت مصر هستند و صددرصد صبح فردا شکايت خود را به دادسرا ارائه می‌‌کنند.

بزرگی در خصوص اينکه آيا تصميم در مورد آندرانيک تيموريان برای حرکت او بعد از ديدار با راه آهن گرفته شده يا خير گفت: طبق قانون سرپرست تيم بايد بعد از هر بازی اگر تخلفی روی داده باشد آن را به باشگاه ارائه کند اما از آنجا که گزارشی به ما ارائه نشده بنابراين مبنا را بر اين گذاشتيم که تخلفی صورت نگرفته و اين موضوع تنها يک بحث رسانه ای بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016