جمعه 24 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

ثنایی:بازیکنان نفت روی عرب‌‌ها را سفید کردند!

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی خوبی بود اگر در همان 2 دقیقه ابتدایی موقعیتی که به دست آوردیم را بازیکنان تبدیل به گل می‌کردند هم اکنون شرایط فرق می‌کرد و شاید ما با پیروزی زمین را ترک کرده بودیم.

وی ادامه داد: به هر حال روز به روز بهتر خواهیم شد و امیدوارم که در ادامه هم بازی‌های زیبا و هم نتیجه خوب کسب کنیم. من از تیم راضی هستم و بازی‌‌های خوبی انجام می‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا به ابراهیم‌زاده اولتیماتوم داده است که تا هفته ششم 8 امتیاز کسب کند خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان چنین صحبتی انجام ندادند و هیچ اولتیماتومی هم در کار نبوده است. تیم خوب بازی می‌کند و از عملکرد کادر فنی هم راضی هستم. دلیلی ندارد که بخواهم چنین صحبتی انجام بدهم.

ثنایی با اشاره به زمین خوردن متعدد بازیکن نفت مسجد سلیمان یادآور شد: بازیکنان نفت روی عرب‌ها را سفید کردند! آنقدر خود را روی زمین می‌انداختند که بازی از تب و تاب می‌‌افتاد. جالب اینجا بود که بازیکن روی زمین افتاده بود اما هنگامی که برانکارد وارد زمین شد بلند شد و بازی را ادامه داد، اگر واقعا او مصدوم است باید به بیرون انتقال داده می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه بین میلاد نوری و محمد نصرتی در هفته گذشته درگیری به وجود آمده و آیا حضور نوری در جایگاه به علت همین درگیری بوده، تصریح کرد: خیر، نوری مصدوم بود و به همین دلیل در لیست 18 نفره قرار نگرفت. در اتفاق هفته گذشته هم به هر حال نصرتی برادر بزرگتر اوست و به او تذکری داده و مشکل خاصی وجود نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016