سه شنبه 28 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

استقلال از سد سايپا گذشت

ديدار تيم های فوتبال استقلال تهران و سايپا البرز در شرايطی با برتری شاگردان امير قلعه نويی به پايان رسيد که اين تيم دوبار از حريف نارنجی پوش خود عقب افتاد اما به لطف درخشش اميد ابراهيمی توانست نتيجه را به تساوی و سپس پيروزی بکشاند. مجيد جلالی هم که در سه ديدار گذشته نتوانسته بود تيمش را به پيروزی برساند و سه تساوی کسب کرده بود، رکوردش را تنزل داد و اولين شکست را تجربه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال استقلال و سايپا در چارچوب هفته چهارم رقابتهای ليگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف يکديگر رفتند که اين بازی با برتری ۳ بر ۲ به سود آبی ها خاتمه يافت. ابراهيم شکوری(۶) و حامد شيری(۴۸ - پنالتی) برای سايپا گلزنی کردند. جاسم کرار(۳۳) و اميد ابراهيمی(۶۴ و ۹۲) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

نيمه نخست اين بازی با تساوی يک بر يک خاتمه يافت. دو تيم بازی را متعادل شروع کردند. استقلال در دقايق اوليه يکی دو حمله نصفه و نيمه انجام داد اما اين سايپا بود که به گل رسيد. شاگردان جلالی در دقيقه ششم بود که روی ضربه فنی و ديدنی ابراهيم شکوری از پشت محوطه جريمه دروازه استقلال را باز کردند. يک دقيقه قبل از آن کاوه رضايی موقعيت خوبی را هدر داده بود.

بعد از اين گل استقلال به حريف خود فشار وارد کرد ولی اين سايپا بود که روی يک ضد حمله می‌توانست به گل دوم هم برسد. بهترين فرصت اين تيم را شهباززاده در دقيقه ۲۹ در حالت تک به تک با دروازه‌بان حريف به بيرون زد. شاگردان قلعه‌نويی پس از آن فشار خود را افزايش دادند تا اينکه در دقيقه ۳۳ روی حرکت ديدنی جاسم کرار به گل تساوی دست يافتند. اين بازيکن با يک استپ سينه و ضربه قيچی برگردان دروازه حريف را گشود. پس از آن دو تيم نتوانستند به گل دوم دست يابند تا نيمه نخست با همان تساوی خاتمه يابد.

با شروع نيمه دوم سايپا خيلی زود به گل رسيد. اين تيم روی يک هجوم همه جانبه به پنالتی رسيد. مگويان، مدافع ارمنستانی که در ديدارهای قبل هم چندان مطمئن نشان نداده بود روی کاوه رضايی مرتکب خطای پنالتی شد تا حامد شيری در خلاف جهت حرکت فروزان آن را به گل دوم نارنجی پوشان تبديل کند. اين گل در دقيقه ۴۸ به ثمر رسيد. مجيد جلالی که از ابتدا روی نيمکت نشسته بود بعد از اين گل هم واکنش نشان نداد.

استقلال که بعد از اين گل ميدان را در دست گرفت و بعد از چند حمله روی دروازه حريف به گل تساوی دست يافت. در دقيقه ۶۴ بازی بود که آبی ها پشت محوطه جريمه حريف صاحب يک ضربه کاشته شدند تا اميد ابراهيمی با يک ضربه سهمگين و ديدنی دروازه حريف را باز کند. گل ابراهيمی بدون شکی يکی از زيباترين گل‌های ليگ برتر در چهار هفته ابتدايی بود.

آبی‌ها بعد از اين گل استقلال فشار را روی دروازه حريف بيشتر کرد و اگر خوش شانس بود خيلی زود روی ضربه سر بيک‌زاده می توانست به گل دوم هم برسد. در دقيقه ۶۸ بازی هم خسرو حيدری مانع ضربه زدن قاضی در محوطه جريمه حريف شد تا اين فرصت هم از دست برود. شوت محکم کرار که از کنار دروازه سايپا به شکل خطرناکی به بيرون رفت ديگر موقعيت استقلال در اين نيمه بود.

استقلال همچنان برای رسيدن به گل سوم حملات خود را تداوم بخشيد تا اينکه در دقيقه ۹۲ به گل سوم خود رسيد. اميد ابراهيمی که ستاره جديد اين تيم در خط ميانی است اين بار روی يک ضربه سر گلزنی کرد تا استقلال به دومين برد فصل دست يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016