پنجشنبه 30 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

توافق نهايی با کارلوس کی‌روش

سرمربی پيشين تيم‌ ملی پرتغال که هدايت تيم ملی ايران را در ۳ سال گذشته و خصوصا جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل برعهده داشت، با مسئولان فدراسيون کشورمان برای ادامه همکاری‌اش به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال تا پايان جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه به توافق رسيد و قرار است قرارداد طرفين روز يکشنبه به صورت رسمی امضا شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی فوتبال ايران که چهارشنبه شب و برای انجام مذاکرات نهايی به ايران سفر کرده است، از ساعت ۱۱ صبح امروز پنجشنبه در نشستی با مسئولان ارشد فدراسيون فوتبال شرکت کرد تا بر سر بندهايی از قرارداد جديدش با فدراسيون فوتبال به بحث و تبادل نظر بپردازد که اين جلسه تا ساعت ۱۶ به طول انجاميد.

در اين نشست که علی کفاشيان رئيس، مهدی محمدنبی دبير فدراسيون فوتبال، مهدی تاج رئيس فدراسيون فوتبال و عباس ترابيان به عنوان دبير کميته اقتصادی فدراسيون فوتبال در آن حضور داشتند، طرفين به توافق نهايی دست يافتند تا اين مربی پرتغالی همچنان هدايت تيم ملی ايران را برعهده داشته باشد که اين قرارداد به صورت رسمی روز يکشنبه امضا می شود.

طبق تفاهم صورت گرفته قرار است کارلوس کی‌روش هدايت تيم ملی ايران را تا پايان جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه برعهده داشته باشد. البته آماده‌سازی تيم ملی فوتبال ايران برای حضور موفقيت آميز در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استراليا، نخستين اقدام و برنامه مهم اين مربی پرتغالی در همکاری جديدش با فدراسيون فوتبال است.

کارلوس کی‌روش مدتی بعد از جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر به عنوان سرمربی تيم ملی ايران انتخاب شد، در اين مدت توانست به همراه تيم ملی ايران جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل و جام ملت‌های آسيا - ۲۰۱۵ استراليا را بدست آورد. تيم ملی ايران در جام جهانی برزيل هم يک تساوی برابر نيجريه و ۲ باخت مقابل آرژانتين و بوسنی را تجربه کرد و نتوانست از گروهش صعود کند.

کارلوس کی‌روش پس از نشست امروز پنجشنبه ۳۰ مرداد با مسئولان فدراسيون ،تمديد قراردادش در روز يکشنبه را تاييد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016