چهارشنبه 29 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پرسپوليس از ملوان شکست خورد

تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين مسابقه هفته چهارم ليگ برتر برابر ميزبانش تيم ملوان تن به شکست داد تا دومين باخت خود در اين فصل را تجربه کند. شاگردان علی دايی که از چهار بازی نخست خود در ليگ چهاردهم تنها ۴ امتياز کسب کردند، با اين نتيجه به رده يازدهم سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با برگزاری يک ديدار به پايان رسيد که طی آن تيم فوتبال ملوان در ورزشگاه خانگی برابر پرسپوليس به پيروزی ۲ بر يک دست يافت تا نخستين بردش در فصل جاری را بدست آورده و دومين باخت شاگردان علی دايی در فصل جاری را رقم بزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مسابقه که در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت حسين زرگر برگزار شد، مهرداد اولادی (۶) و محسن يوسفی (۴۴) برای ملوان و رضا نوروزی (۱۸- پنالتی) برای تيم پرسپوليس گل زدند. سعيد يوسف‌زاده از ملوان و رضا حقيقی و نيلسون از پرسپوليس هم بازيکنان اخطاری اين بازی بودند.

نيمه نخست اين بازی تحت تاثير گرمای هوا بود و هر دو تيم بازی متعادلی را از خود ارائه کردند. در اين بين ملوانی‌‌ها بيشتر روی ضد حملات و از جناح راست خود حملاتی را روی دروازه پرسپوليس تدارک می‌ديدند و پرسپوليس بيشتر به کارهای ترکيبی خط هافبک و ضربات از راه دور مهاجمانش دل بسته بود.

البته ملوانی‌ها خيلی زود و روی يک ضريه ايستگاهی که از جناح راست روی دروازه پرسپوليس ارسال شد، به گل رسيدند. سعيد رمضانی اين توپ را ارسال کرد که پس از يک رفت و برگشت و اشتباه مدافعان پرسپوليس در دفع توپ و يارگيری، گل نخست ملوان با ضربه مهرداد اولادی به ثمر رسيد.

اين گل تنها ۱۲ دقيقه دوام داشت زيرا در دقيقه ۱۷ مسابقه، توپ به دست دلاوری يکی از مدافعان ملوان برخورد کرد و حسين زرگر اعلام يک ضربه پنالتی به سود پرسپوليس کرد. نوروزی پشت توپ قرار گرفت و در دقيقه ۱۸ نخستين گل خود در اين فصل و گل تساوی پرسپوليس را به ثمر رساند.

پس از اين گل بازی تقريبا متعادل پيش رفت و هيچکدام از دو تيم موقعيت‌های صددرصد گلزنی بدست نياوردند اما در شرايطی که لحظاتی به پايان اين نيمه باقی‌ مانده بود، باز هم ملوانی‌ها روی اشتباه خط دفاع پرسپوليس به گل رسيدند. سالارزاده در ميان اشتباهات خط دفاعی توپ را به يوسفی رساند و او هم در يک موقعيت تک به تک دروازه سرخپوشان پايتخت را باز کرد.

در آغاز نيمه دوم علی دايی، محمد نوری را به ميدان فرستاد تا قدرت هجومی تيمش را بالا ببرد که خيلی زود توسط اميد عاليشاه موقعيت گلی را روی دروازه ملوان بدست آورد اما اين فرصت به راحتی از دست رفت. چند دقيقه پس از اين موقعيت ملوانی‌هانی‌ها روی اشتباه خط دفاع پرسپوليس فرصت داشتند که گل سوم را به ثمر برسانند که ضربه رافخواهی از روی خط دروازه توسط ماهينی دور شد.

در اين بازی که مدافعان پرسپوليس اشتباه زيادی داشتند، بازيکنان هجومی و مهاجمان پرسپوليس هم نتوانستند حرکات ترکيبی خوبی را برای به خطر انداختن دروازه ملوان در زمين انجام دهند و تنها در دقيقه ۸۷ و روی ضربه سر محمدرضا خانزاده توانستند تير دروازه ميزبان را به لرزه درآوردند.

در ثانيه‌های پايانی مسابقه هم پرسپوليسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند و در نهايت برابر ملوان با نتيجه ۲ بر يک شکست خوردند. کسب ۴ امتياز از ۴ بازی و از دست دادن ۸ امتياز حساس اين ديدارها، باعث شد که پرسپوليس به رده يازدهم سقوط کرده و جايگاه هشتم را به ملوان بسپارند.

جدول رده‌بندی ليگ برتر در پايان هفته چهارم:
۱- سپاهان اصفهان ۹ امتياز - تفاضل گل ۳
۲- فولاد خوزستان ۹ امتياز - تفاضل گل ۳
۳- استقلال تهران ۹ امتياز - تفاضل گل يک
۴- پديده مشهد ۸ امتياز - تفاضل گل ۴
۵- صبای قم ۸ امتياز - تفاضل گل ۳
------------------------------------------------------------------
۱۴- پيکان تهران ۲ امتياز
۱۵- نفت مسجد سليمان ۲ امتياز
۱۶- استقلال خوزستان يک امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016