دوشنبه 31 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخشش بانوان تيرانداز، کاروان ايران را به رده نهم رساند، چين در صدر

با کسب يک مدال طلا و دو نقره بانوان تيراندازی کشورمان در سومين روز از رقابتهای بازی‌های آسيايی ۲۰۱۴ اينچئون، کاروان ايران وارد جدول مدال‌ها شد و در رده نهم قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اينچئون، رقابتهای تيراندازی ۱۰ متر تفنگ بادی بانوان بازی‌های آسيايی امروز دوشنبه به وقت محلی برگزار شد که طی آن نجمه خدمتی از تيم ايران توانست بالاتر از تمام رقبای آسيايی خود بايستد و مدال طلا را به خود اختصاص دهد. نزديک‌ترين رقيب وی در اين مسابقه نرگس امام قلی‌نژاد بود که نقره گرفت. در اين ماده حريف چينی سوم شد.

همچنين در بخش تيمی تفنگ بادی ۱۰ متر، تيم بانوان کشورمان توانست نخستين مدال کاروان کشورمان را به نام خود ثبت کند. در اين ماده نجمه خدمتی با ثبت امتياز ۴۱۷.۲ چهارم شد. پس از او نرجس امام قلی‌نژاد با ۴۱۶.۳ در رده هفتم قرار گرفت و الهه احمدی هم با امتياز ۴۱۲.۳ نوزدهم شد. تا مدال نقره تيم ايران حتمی شود.

اما بعد از آن داوران متوجه شدند ورزشکار چينی در نگهداری اسلحه مرتکب خطا شده و به همين خاطر اين ورزشکار از جدول انفرادی خارج شد تا ايران به صدر جدول برود و رنگ مدال کشورمان طلايی شود. چينی‌ها که اين مساله را نمی‌پذيرفتند، اعتراض زيادی کردند و سرانجام با نفوذی که داشتند، رای را برگرداندند تا رنگ مدال ايران طلايی نشود.

برپايه اين گزارش و با توجه به کسب يک مدال طلا و دو نقره از سوی بانوان تيرانداز کشورمان در بازی‌های آسيايی اينچئون، کاروان ايران به رده‌بندی مدالی اين مسابقات وارد شد و در رده نهم قرار گرفت. همچنين تيم چين هم صبح امروز توانست موقتا به صدر جدول رده‌بندی اين رقابتها برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016