دوشنبه 7 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

چهار طلا در انتظار آزادکاران ايران

مسعود اسماعيل پور، ميثم مصطفی جوکار، عزت الله اکبری و پرويز هادی با شکست کشتی گيران قزاق و کره‌ای به فينال بازی‌های آسيايی راه يافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا از اينچئون، آزادکاران اوزان ۶۱ و ۷۴ و ۸۶ و ۱۲۰ کيلوگرم ايران به فينال بازی‌های آسيايی راه يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيمه نهايی ۶۱ کيلوگرم

مسعود اسماعيل پور، نماينده وزن ۶۱ کيلوگرم کشتی آزاد ايران در بازی‌های آسيايی در مرحله نيمه نهايی مقابل دولت نيازبکوف از قزاقستان، دارنده مدال برنز آسيا در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و برنز جهان در سال ۲۰۱۱ به روی تشک رفت و در پايان موفق شد حريف خود را با حساب ۸ بر ۳ شکست دهد و به فينال راه يابد.

اسماعيل‌پور کشتی را خوب شروع نکرد و ۳ بر يک در وقت اول عقب افتاد اما در وقت دوم بارها حريفش را از تشک بيرون انداخت و اختلاف را جبران کرد.

اسماعيل پور در دور اول مقابل جمشيد کنجايف از ازبکستان چهار بر يک پيروز شد. در دور دوم نيز لی سئونگ چول از کره جنوبی را ۷ بر ۲ از پيش‌رو برداشت.

نيمه‌نهايی وزن ۷۴ کيلوگرم

عزت الله اکبری نيز در وزن ۷۴ کيلوگرم برابر لی‌سان کيو از کره به روی تشک رفت و در يک کشتی سخت و سنگين حريفش را ۴ بر ۳ شکست داد به فينال راه يافت.

اکبری در وقت اول دو بار به پاهای حريفش رسيد و سه امتياز گرفت.

دارنده نشان نقره جهان در وقت دوم در شرايطی که می‌توانست به پاهای حريفش برسد خودش اسير شد و با خاک شدن دو اميتاز از دست داد تا کار سخت شود در ادامه اخطاری هم گرفت تا سی ثانيه فرصت داشته باشد. اکبری نتوانست در سی ثانيه امتياز بگيرد تا يک امتياز از دست بدهد و همه چيز برابر شود. در شرايطی که کشتی‌گير کره‌ای کاملا کشتی را بسته بود و داور هم علاقه‌ای به اخطار دادن نداشت اسماعيل‌پور او را بيرون انداخت و امتياز چهارم را گرفت و پيروز شد تا اين کشتی بسيار سخت را برنده از تشک خارج شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016