سه شنبه 8 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سیاسی: مدیرعامل جدید دو، سه هفته دیگر انتخاب می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا سیاسی پیش از شروع نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و در حالی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره حضور خود و منتقمی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار کرد: این کمیسیون بر واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در زمان‌های تعیین شده اصرار دارد. همین‌طور بحث مشکلات حسابرسی باشگاه باید مطرح می‌شد که برای حل آن به برگزاری این جلسه نیاز بود. آن‌ها گفته بودند که مدیرعامل‌ها و روسای هیات مدیره دو باشگاه در این جلسه حضور داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که واگذاری سرخابی‌ها از سوی کدام وزارتخانه باید صورت گیرد گفت: وزارت اقتصاد و دارایی مجمع دو باشگاه را در اختیار دارد اما وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور فعلا این دو باشگاه را اداره می‌کند. وزارت ورزش در نحوه واگذاری این دو باشگاه هیچ دخالتی ندارد.

سیاسی همچنین درباره دستور جلسه هیات مدیره پرسپولیس گفت: یکی از دستورات جلسه امروز انتخاب مدیرعامل بود اما با توجه به اینکه دو تن از اعضا یعنی سلیمی و مونسان غایب هستند تعیین مدیرعامل را به زمان دیگری موکول کردیم. در جلسه امروز وضعیت اسپانسر بررسی خواهد شد. در این رابطه کمی به مشکل خورده بودیم و پرداخت‌های اسپانسر مشکل داشت. شرایطی تعیین کرده‌ایم که در جلسه امروز می‌خواهیم ببینیم اسپانسر این شرایط را می‌پذیرد یا نه؟

رییس هیات مدیره پرسپولیس همچنین درباره مطالبات علی دایی از این باشگاه گفت:‌ هنوز جلسه ای راجع به مطالبات دایی برگزار نشده اس.ت من سعی کردم با نماینده دایی تماس بگیرم و در صحبتی که با او داشتم قرار شد در یکی، دو روز آینده برای این کار جلسه بگذاریم و احتمال دارد خود دایی هم در نشست هم حاضر شود.

سیاسی در ادامه درباره شکایت بازیکنان تیم سابق والیبال پرسپولیس از این باشگاه گفت: درباره طلب والیبالیست‌ها اطلاعاتی به ما رسیده اما فعلا باشگاه با محدودیت بودجه روبرو است و اولویت ما تیم اصلی است. اگر بودجه جدیدی دست ما برسد طلب این دوستان را هم لحاظ می‌کنیم و در مراحل بعد با آن‌ها مذاکره می کنیم که بخشی از طلب خود را ببخشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در واکنش به سوال دیگری درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه گفت: با توجه به حساسیت موضوع اجازه داریم که برای این کار همه اعضا حضور داشته باشند و کاندیداهای موردنظر را معرفی کنند. ما در هیات مدیره بین یکدیگر به حدنصاب رسیده‌ایم.

سیاسی در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود این شایعه که گفته می شود روز گذشته حکم مدیرعاملی منتقمی در وزارت ورزش زده شده صحت دارد یا خیر تصریح کرد: وزارت ورزش حکم مدیرعاملی منتقی را نمی زند بلکه هیات مدیره گزینه نهایی موردنظر را به وزارت اعلام می‌کند و آن‌ها حکم را تنفیذ می‌کنند. منتقی از وزارت ورزش به پرسپولیس مامور بوده و چند روز پیش زمان این ماموریت به پایان رسید. حکم جدیدی که برای منتقی صادر شده برای تمدید ماموریت او در پرسپولیس بوده است. وزارت ورزش تاکنون در ماهیت تصمیم‌های هیات مدیره هیچ گونه دخالتی نداشته است.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب می‌شود گفت: مثل اینکه نامزدهایی برای این پست درنظرگرفته شده و هرکس یک،ی دو نفر را پیشنهاد داده است اما من از این گزینه‌ها اطلاعی ندارم و تاکنون در نشست‌های هیات مدیره هم نام کسی مطرح نشده است. اینکه می‌گویند من با مدیرعاملی عابدینی مخالفت کرده‌ام درست نیست. با توجه به اینکه سلیمی به سفر حج رفته احتمالا دو، سه هفته دیگر در بازگشت او به کشور می‌توانیم برای انتخاب مدیرعامل تصمیم‌گیری کنیم. منتقی فعلا حکم سرپرستی دارد که همان حکم مدیرعاملی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016