دوشنبه 7 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

هادی قهرمان سنگين وزن کشتی آزاد، طلاهای ايران دو رقمی شد

پرويز هادی، چهارمين مدال طلای تيم ملی کشتی آزاد ايران و دهمين طلای کاروان ايران در بازی‌های آسيايی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا از اينچئون، آزادکار سنگين وزن تيم ملی کشتی در ديدار فينال بازی‌های آسيايی اينچئون مقابل دولت شعبان بای از قزاقستان به روی تشک رفت و در پايان مقتدرانه حريف خود را با نتيجه‌ ۶ بر يک شکست داد تا آخرين طلايی کشتی آزاد ايران در بازی‌های آسيايی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هادی پيش از رسيدن به فينال در دور اول ژئودنگ از چين را چهار بر صفر شکست داد. سپس در مرحله يک چهارم نهايی جرگل سايخان از مغولستان، نايب قهرمان آسيا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ و دارنده سه مدال برنز آسيا را چهار بر صفر از پيش‌رو برداشت.

هادی در وقت اول سه بار زيرگيری کرد و ۵ امتياز گرفت و حريف قزاق حرفی برای گفتن نداشت. در وقت دوم حريف قزاق توانست يک امتياز بگيرد و اختلاف را کم کند اما هادی اجازه نداد تا کشتی حساس شود و يک امتياز ديگر گرفت و شش بر يک پيروز شد.

نماينده سنگين وزن کشتی آزاد ايران در مرحله نيمه نهايی نيز در يک کشتی زيبا و يک طرفه ۹ بر يک کونجينگ نام از کشور ميزبان را مغلوب خود ساخته بود.

رقابت کاروان ورزشی ايران با قزاقستان اهميت کسب مدال طلای پرويز هادی را دو چندان می‌کند.

پيش از اين رضا يزدانی، مسعود اسماعيل پور و ميثم مصطفی جوکار، سه مدال طلا و عزت الله اکبری يک مدال نقره را برای کشتی آزاد ايران به ارمغان آوردند.

حسن رحيمی و مصطفی حسين خانی نمايندگان کشتی آزاد ايران در اوزان ۵۷ و ۷۰ کيلوگرم نيز در روز نخست با ارائه يک نمايش ضعيف از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016