چهارشنبه 30 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دوربین‌های سیما را به ورزشگاه‌ها راه ندادند

به دلیل دستور فدراسیون فوتبال و هیات‌های استانی فوتبال مبنی بر ممنوعیت پخش دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر هیچ یک از دوربین‌های صداوسیما در ورزشگاه‌های حاضر نشدند.

به گزارش ایسنا، پس از آن که فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ دستور داد تا از ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها برای پوشش دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر جلوگیری کند، این سازمان به همراه هیات‌های استانی فوتبال طرح "ممنوعیت ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها" را به سازمان صداوسیما و دفاتر استانی این سازمان ابلاغ کردند. از این رو در هیچ یک از شهرهای تهران، قم و اهواز که امروز (سه‌شنبه) سه دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر در آنها برگزار می‌شود، دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه نرفته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حساسیت مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ برتر به حدی بود که در اهواز و قم، دوربین عکاسان رسانه‌های نوشتاری و مجازی نیز توسط ماموران بررسی شد و دوربین‌هایی که امکان فیلمبرداری داشتند را نیز به ورزشگاه راه نداده‌اند.

در حالی که در این میان مشکل عکاسان برای ورود به ورزشگاه تختی اهواز حل شده است، هنوز عکاسان ورزشی در شهر قم نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه یادگار امام (ره) قم شوند.

یکی از مسئولان صداوسیمای مرکز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در اهواز در این باره گفت که به دلیل ابلاغیه سازمان لیگ، صداوسیما دوربین‌های خود را به ورزشگاه نفرستاده است.

در ورزشگاه آزادی تهران نیز خبری از دوربین‌های پخش زنده تلویزیون نیست و مسئولان حراست ورزشگاه از ورود دوربین‌های برنامه‌های خبری صداوسیما نیز جلوگیری به عمل آورده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016