شنبه 8 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

خاطره مهدوی‌کيا از بازی مقابل استراليا

پيشکسوت تيم ملی فوتبال ايران با بيان خاطره‌ای از ديدار مقابل استراليا توصيه‌ای را نيز برای کنکوری‌ها داشت.

به گزارش ايسنا، مهدی مهدوی‌کيا که در ديدار ياران حجازی مقابل ستارگان سينما و موسيقی به ميدان رفته بود، با اشاره به خاطره‌ای از بازی تيم ملی فوتبال ايران مقابل استراليا در ملبورن گفت: شرايط بازی به گونه‌ای بود که همه فکر می‌کردند استراليا برنده ميدان است اما با وقفه‌ای که در بازی افتاد، توانستيم بازی را برگردانيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بعد از ورود آن تماشاگر به زمين، بازی دچار وقفه شد و بازيکنان تيم ملی فوتبال توانستند از وقفه ايجاد شده حداکثر استفاده را برده و توانايی‌های خود را به معرض نمايش بگذارند تا بتوانيم دو گل خورده را جبران کنيم.

مهدوی‌کيا در پاسخ به اين سوال که آيا عابدزاده حين بازی با استراليا جک می‌گفت که بچه‌ها می‌خنديدند، اظهار کرد: نه اما عابدزاده هميشه روحيه‌اش بالا بود.

پيشکسوت تيم ملی فوتبال ايران درباره حضور خود در تيم ملی و در بازی مقابل استراليا گفت: من آن زمان يک جوان بودم که همه نگاه‌ها به من بود.

وی در ادامه با بيان اين که در اين ديدار استراليا از تيم ملی ايران بهتر بود، بيان کرد: هيچگاه نبايد اميد را از دست داد و بايد تا آخرين لحظه تلاش کرد و جنگيد. ما هم با اين تلاش و جنگيدن توانستيم بازی دو بر صفر باخته را دو بر دو کنيم.

مهدوی کيا همچنين با تشبيه اين موضوع به کنکوری‌ها توصيه کرد، با توجه به اين که هم اکنون به کنکور نزديک هستيم، کنکوری‌ها بايد همانند فوتبال تا دقيقه‌ آخر تلاش کنند تا بتوانند موفق شوند.

پيشکسوت تيم ملی ايران همچنين در مورد شرايط درسی خود در زمان تحصيلش گفت: من درسم خيلی خوب بود اما از زمانی که درگير فوتبال شدم نتوانستم به خوبی درس بخوانم. من تا دوم دبيرستان جزو سه شاگرد اول مدرسه بودم ولی در سال چهارم تنها توانستم پانزده روز از سال تحصيلی را به مدرسه بروم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016