شنبه 8 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: برچسب کم‌کاری به بازيکنانم نمی‌چسبد

سرمربی استقلال می‌گويد تيمش در بازی با ذوب‌آهن گل‌هايی خورده است که در مدرسه فوتبال هم به ثمر نمی‌رسد!

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويی درباره شکست تيمش برابر ذوب آهن و حذف از جام حذفی گفت: يک زمان است که شما ليوانی را می‌شکنيد و يک زمانی هم هست که ليوان را می‌شکنند. بازيکنان استقلال تلاششان را می‌کنند و به هيچ وجه برچسب کم کاری به آنها نمی‌چسبد. مطمئن باشيد با توجه به تجربه من در فوتبال اگر آنها کم کاری می‌کردند من متوجه می شدم. ما در بازی با ذوب آهن همه موجودی مان را نداشتيم. البته مقصر اين شکست من هستم و مقصر قلعه‌نويی است. از اين بابت از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در جام جهانی برزيل دو بازيکنش را نداشت و ديديم هفت گل خورد. من در بازی با ذوب آهن خيلی از بازيکنانم را نداشتم. مثل سجاد شهباززاده يا محمد قاضی که اگر در اين بازی بودند، خيلی به من کمک می‌کردند. ما بايد در نيم فصل تيم را تقويت کنيم و به مردم قول می‌دهم که جبران چهار امتياز در ۴۵ امتياز نيم فصل دوم کار آسانی است. يک زمان با استقلال شانزدهم جدول بودم و گفتم که قهرمان می‌شويم و يک زمان هم با سپاهان سيزدهم جدول بوديم و قهرمان شديم. فوتبال با آدم حرف می‌زند. مطمئن باشيد در نيم فصل نقاط ضعف را برطرف می‌کنيم و به آنچه که مدنظر مردم است، می‌رسيم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما در بازی برابر ذوب آهن و پرسپوليس خوب بوديم اما بحث اين است که در بازی با ذوب آهن کار ما نبايد به پنالتی می‌کشيد. دو گلی از ذوب آهن خورديم که در مدرسه فوتبال هم نمی‌خورند. برايم عجيب است که می‌گويند ما دچار ضعف بدنی هستيم. ما در بازی با پرسپوليس روی دروازه اين تيم خيمه زده بوديم که به يک باره ضد حمله شد و توپ وارد دروازه ما شد. اين اتفاق در بازی با ذوب آهن هم رخ داد. اگر مشکل ما بدنی بود که نمی‌توانستيم بر حريف فشار آوريم. بدشانسی‌های فوتبال هميشه گريبان يک تيم را نخواهد گرفت و در نيم فصل تيمی ديگر از ما خواهيد ديد.

وی در ادامه با انتقاد شديد از عسگری که گفته بود جهانبازی در داربی نمره قبولی می‌گيرد، اظهار کرد: خيلی برايم عجيب است که آقای عسگری گفته‌اند تيم داوری در بازی با استقلال و پرسپوليس نمره قبولی گرفته است. برخی از کارشناسان گفته اند که دو پنالتی ما در اين بازی نگرفته‌اند. در برنامه «۹۰» هم که گفتند گل اول پرسپوليس آفسايد بوده و يک بازيکن پرسپوليس هم که بايد اخراج می‌شد. شما چگونه می‌گوييد که داوری نمره قبولی گرفت. در صحنه پنالتی که برای ما گرفته نشد، در اروپا آن صحنه را اخراج هم می‌کنند. حرف من اين است که من قلعه‌نويی آنقدر شهامت دارم که بگويم مقصر من هستم که شکست خورده‌ايم. مگر وقتی که به فولاد باختيم گفتم که داوری مشکل داشت؟ خيلی خوب است که آدم حقيقت را به مردم بگويد که تيم داوری در آن بازی اشتباه کرده است. وقتی يک داور در همان ابتدای کار کرنر را نمی‌گيرد معلوم است که در شرايط مسابقه قرار ندارد.

قلعه‌نويی در پاسخ به اين سوال که آيا اولتيماتومی از سوی باشگاه استقلال دريافت کرده است، عنوان کرد: بنده اولتيماتومی از باشگاه دريافت نکرده‌ام و البته اولتيماتوم دادن حق طبيعی باشگاه است. من از هيات مديره استقلال که با مصاحبه‌هايشان از من حمايت کرده‌اند تشکر می‌کنم ولی با من صحبتی نشده است و همان طور که گفتم حق طبيعی آنهاست که وقتی تيم‌شان ۸- ۹ هفته‌ نتيجه‌ نگيرد آسيب شناسی کنند. من پيشنهاد می‌کنم که وقتی پاداشی در نظر گرفته می‌شود حتما جريمه ای هم باشد. وقتی هوادار استقلال تمام موجودی‌اش پنج هزار تومان است و به ورزشگاه می‌آيد بايد من هم بابت شکست جريمه شوم.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تيمش در فصل نقل و انتقالات، بيان کرد: ما به يک سری از تيم‌ها نامه نگاری و بحث ‌کرده‌ايم که بازيکنانی را بخريم و يا معاوضه کنيم. در حال حاضر با سليمان فلاح قرارداد بسته‌ايم و اين بازيکن امروز در تمرينات حاضر می‌شود.

قلعه‌نويی در ادامه با رد اين انتقاد که دستياران ضعيفی در اختيار دارد گفت: وقتی بازيکن ما به راحتی توپ را لو می‌دهد چه ربطی به دستياران من دارد؟ دستياران من از بهترين های فوتبال ايران هستند و همگی آنها يا کاپيتان استقلال بوده و يا کاپيتان تيم ملی بوده‌اند. اگر عده‌ای می‌خواهند به استقلال حمله کنند به شخص من حمله کنند و کاری به دستياران من نداشته باشند. هر چند که بايد انتقادهای آنها به کمک ما بيايد.

قلعه‌نويی در پايان اضافه کرد: به هواداران استقلال قول می‌دهم که تلاشم را می‌کنم تا در پايان فصل آنها خوشحال باشند. من با سال‌ها تجربه به شما می‌گويم که بازيکنانم کم کاری نمی‌کنند و مطمئنم که بدشانسی‌های ما تمام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016