شنبه 8 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

توافق تيموريان با افشارزاده برای جدايی از استقلال

مديربرنامه‌های آندرانيک تيموريان می‌گويد مديرعامل استقلال بعد از شنيدن صحبت‌های آندو گفته است با توجه به شناختی که از اين بازيکن دارد، تلاش می‌کند او در شرايطی مناسب از جمع آبی‌پوشان جدا شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرژيک تيموريان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره جلسه امروز برادرش با بهرام افشارزاده گفت: جلسه بسيار خوبی داشتيم و آقای افشارزاده با روی باز پذيرای ما بود. اين جلسه حدود سی دقيقه به طول انجاميد و در اين جلسه آندرانيک به آقای افشارزاده مسائلی را گفت. از جمله اين مسائل اتفاقاتی بود که در تمرين استقلال رخ داد. او به مديرعامل استقلال گفت از سوی چند ليدر در تمرين استقلال به او توهين شده است.

وی افزود: مديرعامل استقلال بعد از شنيدن صحبت‌های آندرانيک خيلی ناراحت شد و گفت: "واقعا نمی‌دانم که چرا اين اتفاقات در تمرين بايد صورت بگيرد و به نظرم در شان يک بازيکن ملی‌پوش نيست که اين اتفاقات برايش رخ دهد. من با توجه به اين شرايط تلاش می‌کنم که در شرايط مناسب و ايده‌آل با توجه به سوابق بزرگ آندو، اين بازيکن از استقلال جدا شود و به جايی ديگر برود. من با توجه به شناختی که از شخصيت آندرانيک دارم، تلاشم را می‌کنم که در شرايطی آرام و مناسب او از استقلال جدا شود."

مدير برنامه‌های تيموريان اضافه کرد: در پايان جلسه هم قرار شد تا تکليف طلب آندو و وضعيتش در جلسه فردای هيات مديره استقلال مطرح شود و ان‌شاءالله دو طرف بدون اين که آسيبی به منافعشان وارد شود، به نتيجه نهايی برسند.

***

فتح‌الله‌زاده: استقلال دچار از هم گسيختگی شده است/ آندو احساس غربت می‌کند

مديرعامل سابق استقلال معتقد است آبی‌ها زير بار فشارهای سنگين و ناهماهنگی‌های به وجود آمده در درون تيم دچار از هم گسيختگی شده‌اند که اين مساله بايد هر چه زودتر برطرف شود.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ايسنا، درباره علت ايجاد بحران در تيم استقلال اظهار کرد: اگر از راس تا ذيل تيم در يک راستا حرکت کنند شاهد چنين مساله‌ای نخواهيم بود. اگر امروز به رسانه‌ها دقت کنيد پارادوکس‌های زيادی در تيم می‌بينند که همين مساله عاملی است تا تيم با شرايط حاضر روبه‌رو شود.

وی ادامه داد: تيم‌های استقلال و پرسپوليس وقتی در مقابل هم يک باخت می‌آورند دچار بحران می‌شوند اما نبايد جا بزنند. استقلال بازيکنان و کادر فنی خوبی دارد و قلعه‌نويی چند قهرمانی برای استقلال آورده است و نبايد چنين صحبت‌هايی درباره کادر فنی مطرح شود.

مديرعامل سابق استقلال همچنين در مورد احتمال بسيار زياد جدايی آندرانيک تيموريان از اين تيم و دلايل اين اتفاق بيان کرد: آندو در استقلال دچار مسائل روحی - روانی شده است. او احساس غربت می‌کند و حس می‌کند که دوستش ندارند. اگر مديرعامل باشگاه و سرمربی تيم اين مساله را برطرف کنند مشکل به وجود آمده برطرف خواهد شد.

وی افزود: الان نيم فصل است و فرصت بسيار خوبی است تا تيم يک دست شود. اگر استقلال می‌خواهد موفق شود بايد به تيمی يکدل تبديل شود.

فتح‌الله‌زاده همچنين با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر جدايی قلعه‌نويی از استقلال گفت: من چنين صحبت‌هايی را نمی‌پسندم. استقلال در اين برهه از زمان دچار مشکل شده و بايد با کمک همه از اين اوضاع خارج شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016