یکشنبه 30 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

ادامه تمرين آماده سازی تيم ملی فوتبال در آفريقای جنوبی

تهران - ايرنا - تيم ملی فوتبال ايران صبح امروز (يکشنبه) به تمرينات خود در اردوی تدارکاتی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی ادامه داد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، تيم ملی ايران در فاصله نوزده روز تا آغاز رقابت های جام ملت های ۲۰۱۵ آسيا، همچنان به برنامه های آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در اين مسابقات ادامه می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملی پوشان ايران امروز از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۱۱:۳۰ به وقت تهران) تمرينات خود را در ژوهانسبورگ ادامه دادند و بازيکنان تيم ملی ايران که پس از پشت سر گذاشتن يک هفته از اردو و انجام دو بازی دوستانه با تيم های کايزرچيف و اورلاندو پيراتس به واپسين روزهای اردوی خود نزديک می شوند در تمرين امروز برنامه های تاکتيکی مورد نظر کارلوس کی روش را مرور کردند.

بازيکنان ايران ابتدا به صورت دسته جمعی با هدايت ميکو کوجالا گرم کردند. اوسيانو، مارکار آقاجانيان و علی کريمی به دقت اين بخش از تمرين را زير نظر داشتند. در اين بخش کارلوس کی روش در قسمت ديگری از زمين مشغول طراحی برنامه های تاکتيکی بود.

بازيکنان بعد از تمرين گرم کردن، به سه دسته تقسيم شدند و تمرين با توپ را آغاز کردند. در ادامه بازيکنان بين شش دروازه کوچکی که در يک سوم زمين تعبيه شده بود قرار گرفتند تا با پخش شدن در اين فضا، بازی تحت فشار و سرعتی را انجام بدهند. کی روش از بازيکنان می خواست که با حرکت دادن توپ حداکثر دو ضرب به آن بزنند.

رحمان احمدی، عليرضا بيرانوند و محسن فروزان هم با هدايت دن گاسپار تمرين می کردند. مربی تيم ملی در تمرينات اختصاصی دروازه بان ها بر مهار توپ های بلند و واکنش بر ضربات از راه دور تأکيد داشت.

بازيکنان در ادامه به دو بخش تقسيم شدند. مدافعان يک طرف و بازيکنان و مهاجمان هم در طرف ديگر قرار گرفتند تا در اين قسمت بازی تهاجمی و تدافعی تمرين شود. اين بخش با جديت زياد کادر فنی انجام شد. کادر فنی از بازيکنان تهاجمی می خواست بازی رو به جلويی را انجام دهند. هر از چند گاهی بازيکنان جای خود را به بازيکنان ديگر می دادند. دروازه بان ها هم در اين بخش تمرين به ساير ملی پوشان اضافه شدند.

در پايان کی روش بازيکنان را به وسط زمين فراخواند و توضيحات لازم را درباره آنچه امروز انجام شده و نکاتی که بايد مورد توجه قرار گيرد به آنها توصيه کرد.

تيم ملی فوتبال ايران از يکشنبه گذشته اردوی خود را در شهر ژوهانسبورگ آغاز کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016