دوشنبه 8 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشيان: خودم تشخيص دادم که تغييرات فدراسیون به صلاح فوتبال است

علی کفاشيان می‌گويد پاداش‌های عقب افتاده به ملی‌پوشان پرداخت شده و آنها در کنار کروش بايد خوشحال باشند.

به گزارش ايسنا، رييس فدراسيون فوتبال در حاشيه آخرين تمرين تيم ملی پيش از سفر به استراليا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌دانم چرا کروش تصميم گرفته است بازيکنان با خبرنگاران صحبت نکنند. به هر حال روز آخر تمرين است. در طول يکی دو روز گذشته مشکلاتی که وجود داشت از جمله پاداش عقب افتاده ملی‌پوشان و سربازی دو بازيکن که حل شد و الان همه خوشحال هستند. کروش هم بايد خوشحال باشد. البته درست است که حقوقش را نگرفته اما بايد در اين شرايط حالش خوب باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه داد: ملی‌پوشان ما هم مصمم شدند که پاسخ زحماتی که همه مسئولان از جمله نظام وظيفه و وزارت ورزش در داخل انجام داده‌اند را با نتايج خوب بدهند. هميشه هم همين طور بوده که ما با کمک ديگران توانسته‌ايم مشکلات را حل کنيم و به تنهايی نمی‌توان کاری را انجام داد. الان جو خيلی خوبی در اردوی تيم ملی وجود دارد.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که آيا پاداش يک ميليون دلاری وزارت ورزش به دست فدراسيون فوتبال رسيده گفت: اين پاداش دو بخش داشت. يکی پاداش عقب افتاده بازيکنان برای حضور در جام جهانی و پيروزی در بازی‌های تدارکاتی قبل از اين جام بود و بخش دوم هم هديه وزارت ورزش به بازيکنان برای حضور در استراليا بود و الان همه اين پاداش‌ها پرداخت شده و بازيکنان خوش و خرم به استراليا می‌روند.

رييس فدراسيون فوتبال در ادامه در واکنش به اين که آيا پرداخت اين پاداش‌ها از سوی وزارت ورزش منوط به انجام تغييرات گسترده در فدراسيون بود، گفت: خير. وزير ورزش از نزديک مشکلات تيم ملی را ديد و هميشه درصدد حل اين مشکلات بود و اگر کمکی شده به خاطر تيم ملی بوده است. بحث تغييرات در فدراسيون پيش از اين مطرح شده بود و ما خودمان تشخيص داديم که انجام شدن اين تغييرات به صلاح فدراسيون است.

کفاشيان در واکنش به اينکه با حل شدن مشکل بازيکنان سرباز تيم ملی، چه ضمانتی وجود دارد که آن‌ها بويژه مهرداد پولادی بعد از جام ملت‌ها خدمت سربازی‌شان را در ايران بگذرانند، گفت: مهرداد پولادی عذرخواهی کرد و گفت که آماده است بعد از اتمام قراردادش با باشگاه قطری، به ايران بيايد و سربازی‌اش را بگذراند. او قبل از موضوع کارت معافيت فوتباليست‌ها با تيم قطری قرارداد بسته بود. خودم با او صحبت کردم و گفت جای ديگری غير از ايران ندارم که بروم و همه زندگی من در ايران است. او قول داد که به ايران بيايد و تابع مقررات باشد. قطعا اگر پولادی بخواهد خلاف قراردادش آنجا را ترک کرده و به ايران بيايد بايد خسارت سنگينی می‌داد که امکان‌پذير نبود بنابراين قرار شد که بعدا به ايران بيايد و درباره سربازی تابع مقررات باشد. همچنين قول داد که در جام ملت‌ها با تمام توان برای تيم ملی ايران بازی کند.

وی با تشکر از سردار فيروزآبادی به خاطر حل مشکل ملی‌پوشان سرباز گفت: از ايشان که مشکل ۴ بازيکن را حل کردند تشکر می‌کنيم اما ليست تيم ملی فقط دو جای خالی ديگر داشت که مهرداد پولادی و سروش رفيعی آن را پر می‌کنند.

رييس فدراسيون در پاسخ به اينکه ظاهرا کروش هم از وضعيت امکانات تيم ملی ناراضی است و آيا تاثيری در عملکرد تيم ملی نخواهد داشت گفت: اين که کروش الان ناراضی باشد صحت ندارد. ديروز در جلسه‌ای که با هم برگزار کرديم از تدارکات تيم ناراضی بود اما مشکلات حل شد. خودم به اردو رفتم و با حضور او در جمع ملی‌پوشان حاضر شديم و چک‌ها هم که امروز صادر شد، همه چيز خوش و خندان شد.

کفاشيان درباره تغييرات انجام شده در فدراسيون فوتبال که آيت‌اللهی امروز بود و گفته می‌شود مهدی محمدنبی دبيرکل فدراسيون هم از مسئوليتش کنار می‌رود، گفت: نبی در حال حاضر کارها را انجام می‌دهد و از او خواستم يک سری امور اداری باقی مانده را هم در روزهای آتی انجام دهد و ديرتر به استراليا برود. تغييرات فدراسيون در حوزه دبيرکل هم خواهد بود و البته اينکه جانشين او چه کسی باشد هنوز دقيقا مشخص نيست. آيت‌اللهی هم استعفا داد که استعفايش را پذيرفتم.

وی در پاسخ به اين که چطور شد که به يک باره اين همه تغيير در فدراسيون انجام می‌شود و چرا هر روز يک تغييری انجام می‌دهيد و تصميمات‌تان را يکجا علنی نمی‌کنيد، اظهار کرد: اين تغييرات ظرف ۸-۷ روز انجام می‌شود و من اين رويه را دارم چون برای هر روز يک خبری داشته باشيد (به شوخی). به اسماعيل حسن‌زاده رييس کميته انضباطی هم گفته‌ام که به فدراسيون بيايد تا صحبت کنيم که اگر او هم نيايد آخر هفته آينده او را هم تغيير می‌دهيم. ما گفتيم اگر به يک باره همه تغييرات را اعلام کنيم رسانه‌ها هول می‌شوند!
وی درباره کنار گذاشتن ملامحمد رييس کميته فرهنگی فدراسيون فوتبال هم گفت: او پوستش کلفت است و هنوز سر کار باقی مانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016