پنجشنبه 11 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

رضا قوچان نژاد بين ستاره های جام ملت های آسيا

تهران - ايرنا - تصوير رضا قوچان نژاد دربين ستاره های ۱۶ تيم حاضر درجام ملت های فوتبال آسيا ۲۰۱۵ قرار گرفته است.

به گزارش ايرنا، رقابت های فوتبال جام ملت های آسيا در سال ۲۰۱۵ از ۱۹ دی ماه به ميزبانی استراليا برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براين اساس کشور ميزبان پوسترهايی ازستاره های ۱۶ تيم را در سطح شهرسيدنی و شهرهای ميزان نصب کرده است که رضا قوچان نژاد به عنوان ستاره ايران پوسترهای مختلفی را به خود اختصاص داده است.

با اين حال نکته جالب اين است که بيشتر تبليغات جام ملت های آسيا در اطراف فرودگاه ديده می شود و هنوز شهر حال و هوای ميزبانی به خود نگرفته است چراکه با توجه به آغاز سال جديد، اين کشور در تعطيلات است.

قرار است تيم های ملی ايران و عراق روز ۱۷ دی ماه ديداری دوستانه را در سيدنی برگزار کنند که مسوولان فدراسيون های دو کشور در حال فراهم کردن مقدمات هستند.

کاروان عراق نيز هم اکنون در سيدنی بسر می برد و به نظر مشکل چندانی برای برگزاری ديدار تدارکاتی وجود نداشته باشد.

ايرانيان مقيم استراليا که هر روز برای ديدار با ملی پوشان در محل استقرار تيم ملی ايران حاضر می شوند برای تماشای ديدار تدارکاتی با عراق اعلام آمادگی کرده اند.

آب و هوای بهاری و مناسب استراليا باعث شده تا تيم ها مشکلی برای آماده سازی نداشته باشند، اما گرانی عجيب در اين کشور سبب شده تا ملی پوشان تمايل چندانی برای خريد و استفاده از امکانات موجود هتل نداشته باشند.

مهرداد پولادی و سروش رفيعی که به دليل مشکلات خدمت سربازی ديرتر از سايرين راهی استراليا شده اند با انگيزه و روحيه بالايی در تمرينات حاضر می شوند.

حاميان تيم ملی با در دست داشتن پلاکاردهايی، بازيکنان تيم ملی ايران را يوزپلنگ هايی می دانند که برای شکست دادن امارات، قطر و بحرين مشکلی پيش روی نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016