یکشنبه 14 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

حاشيه ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و عراق

تهران - ايرنا - ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و عراق که روز يکشنبه در ورزشگاه وين شهر سيدنی استراليا برگزار شد، با حاشيه هايی همراه بود که حضور پرشور هواداران ايرانی از جمله آنها بود.

به گزارش ايرنا، تيم های ملی ايران و عراق امروز به مصاف هم رفتند و اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود تيم ملی کشورمان به پايان رسيد.

- در ابتدای اين ديدار تماشاگران عراقی از هواداران تيم ملی ايران بيشتر بودند، اما به تدريج و با گذشت زمان به تعداد ايرانی ها افزوده شد، بطوری که پس از به ثمر رسيدن گل تيم ملی ايران صدای تشويق ايرانی ها فضای ورزشگاه را پر کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


-در ابتدای بازی و بنابر صلاحديد کادرفنی بازوبند تيم ملی دراختيار کريم انصاری فر قرار گرفت که با حضور آندرانيک تيموريان بازوبند به وی داده شد.

همچنين در اواخر بازی جواد نکونام وارد زمين شد و تيموريان بازوبند را به وی داد که جواد نکونام از وی خواست تا بازوبند بر بازوی تيموريان باقی بماند.

-پس از به ثمر رسيدن تک گل ايران، هوادران ايرانی شعارهايی چون 'بچه ها متشکريم' و 'ايرانی با غيرت همينه همينه' را سر دادند.

-گروهی از تماشاگران ايرانی روبه روی جايگاه تماشاگران حضور داشتند که پس از شدت گرفتن باران، مسئولان برگزاری مسابقات از تماشاگران ايرانی خواستند به جايگاه آمده و بازی را از آنجا تماشا کنند.

-پس از دفع موقعيت خوب عراقی ها توسط محسن فروزان، تماشاگران ايرانی وی را به شدت تشويق کردند.

-عليرغم بازی جدی دو تيم در زمين مسابقه تماشاگران ايرانی و عراقی رابطه دوستانه ای درکنار هم داشتند.

-پيش از شروع مسابقه مربی بدنساز تيم ملی عراق عنوان کرد که با تمام قوا و با ترکيب اصلی برای انجام اين ديدار آمده ايم.

-با توجه به اينکه نيمکت ذخيره های ورزشگاه مسقف نبود، پس از شدت گرفتن باران مسئولان برگزاری مسابقه به همه اعضای کادرفنی دو تيم کاور دادند تا از باران محفوظ باشند.

-با شروع نيمه دوم همه بازيکنان که در نيمکت ذخيره ها حضور داشتند مشغول گرم کردن و تمرين شدند و اين کار را تا پايان مسابقه ادامه دادند.

-پرچم بزرگی که کميته فرهنگی فدراسيون از تهران به استراليا ارسال کرده بود توسط تماشاگران در ورزشگاه قرار گرفت، ضمن اينکه هواداران ايرانی با در دست داشتن پلاکاردهايی به زبان انگليسی به سرمربی تيم ملی ابراز علاقه کرده و از وی تشکر کردند.

-هرچند اين ديدار در سيدنی برگزار شده بود اما بسياری از ايرانی ها از اقصی نقاط استراليا و از راه های دور خود را برای ديدن اين مسابقه به ورزشگاه رسانده بودند.

-بنابراعلام کادر پزشکی تيم ملی سيد جلال حسينی مصدوم نيست و به صلاحديد کادرفنی در اين ديدار شرکت نکرد، ضمن اينکه همه بازيکنان در صحت و سلامت کامل هستند.

تيم ملی فوتبال ايران خود را برای جام ملت های اسيا ۲۰۱۵ که از رزو ۱۹ دی ماه آغاز می شود ، اماده می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016