سه شنبه 16 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

دبيرکلی وزنه‌برداری آسيا از دست ايران رفت

علی مرادی پس از ۸ سال پست دبيرکلی کنفدراسيون وزنه‌برداری آسيا را از دست داد.

به گزارش ايسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسيون وزنه‌برداری آسيا به ميزبانی قطر در حال برگزاری است و تاکنون وضعيت پست‌های رياست کنفدراسيون و دبيرکلی مشخص شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از آنجا که محمد يوسف المنا رييس کنفدراسيون وزنه‌برداری آسيا تنها کانديد احراز دوباره اين پست بود، برای ۴ سال ديگر برای رياست کنفدراسيون وزنه‌برداری آسيا انتخاب شد.

علی مرادی طی ۸ سال گذشته پست دبيرکلی کنفدراسيون وزنه‌برداری آسيا را بر عهده داشت اما اين پست به محمد الجلود از عراق رسيد و به اين ترتيب يکی از پست‌های مهم بين‌المللی ايران پس از ۸ سال از دست رفت.

برای دبيرکلی چهار نفر کانديدا بودند که علی مرادی از ايران و نمايندگانی از چين و تايلند از انتخابات کنار کشيدند.

همچنين نمايندگان ايران نتوانستند در انتخابات هيات رييسه رای بياورند.

به گزارش ايسنا، در ادامه مجمع انتخابات هيات رئيسه کنفدراسيون برگزار شد و طی آن نامزدهايی از تايلند، ازبکستان، چين، قزاقستان، کره جنوبی، عربستان و يمن به عنوان ۶ نايب رئيس جديد وزنه برداری آسيا برگزيده شدند.

در انتخابات هيات رئيسه کنفدراسيون وزنه‌برداری آسيا ۱۸ نامزد از جمله علی مرادی دبيرکل سابق کنفدراسيون وزنه برداری آسيا و حسين رضازاده رئيس فدراسيون وزنه برداری ايران حضور داشتند اما در نهايت يوبانگتوی بوسابا از تايلند، کايرات تورليخانف، کيان گوانگ ژيان از چين، شاخريلو ماخمودوف از ازبکستان، عبدالله الجرمال از يمن و سلمان الجيشی از عربستان از سوی اعضای مجمع انتخاب شدند.

انتخابات هيات اجرايی کنفدراسيون وزنه برداری آسيا تا دقايقی ديگر در دوحه قطر برگزار می شود و حسين رضازاده به عنوان تنها نامزد ايران در انتخابات حضور دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016