چهارشنبه 24 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: مقابل قطر تغييرات داريم

• کنفدراسيون اجازه اظهار نظر نمی دهد

تهران - ايرنا - سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت : تيم ملی فوتبال قطر تيم خوبی است و ايران فردا ديدار سختی برابر اين تيم خواهيم داشت و با تغييرات تاکتيکی در زمين حضور خواهيم يافت.

به گزارش ايرنا، کارلوس کی روش روز چهارشنبه در نشست خبری پيش از ديدار با قطر افزود: ايران سعی خواهد کرد در طول ديدار فردا (پنجشنبه) برتری خود را اثبات کند و بازی خوبی را به نمايش بگذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: قصد داريم نظم خود را در مسابقه فردا حفظ کنيم چرا که همه بازيکنان يک هدف خواهند داشت وآن داشتن وحدت و نظم تيمی است ، اما قطر ۱۴ ديدار تدارکاتی داشته و مقابل اين تيم ديدار دشواری خواهيم داشت.

کی روش در عين حال تصريح کرد:بازيکنان من سعی می کنند در طول بازی هر آنچه که در توان دارند به کار ببرند چون ما يک تيم هستيم و متکی به يک يا دو ستاره نيستيم و سعی خواهيم کرد از بازی لذت ببريم و بازيکنان هم سعی می کنند در طول ۹۰ دقيقه بهترين عملکرد خودشان را به نمايش بگذارند.

وی همچنين درخصوص داوری هم گفت: من هيچ صحبتی نمی کنم چرا که مسوول ای اف اسی که اينجا حضور دارد،اجازه اين کار را به من نمی دهد و اين يعنی آزادی بيان.من می خواهم با کمال احترام و نزاکت چند نکته ای را در مورد داوری بيان کنم که باز هم اجازه نداريم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران ادامه داد: بعد از ۳۲ سال حضور در فوتبال تازه ياد می گيرم که برخی نقطه نظرات را نمی توانيم بگوييم و آن احتمالا به خاطر حاميان مالی است که لوگوی آنها پشت سرمان است.

وی بيان داشت:دربازی فوتبال سه قشر مربيان؛ بازيکنان و داوران وجود دارند و بايد به داوران احترام بگذاريم چرا که آنها انسان هستند و انسان نيز جايز الخطاست و اين زيبايی فوتبال است.

ديدار دو تيم قطر و ايران از گروه سی جام ملتهای آسيا فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۲:۳۰ دقيقه در ورزشگاه سيدنی برگزار می شود.

همچنين سومين ديدار ايران هم ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰:۳۰ دقيقه در ورزشگاه بريسبان برابر امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

آخرين ديدار قطر هم در مرحله مقدماتی ۲۹ دی ساعت ۱۲:۳۰ برابر بحرين در ورزشگاه سيدنی برگزار می شود.

کی روش افزود: اميدوارم هر دو تيم از بازی فردا لذت ببرند و ما هم برنامه هايی را که داريم به نحو احسن در زمين انجام داده و به اهداف خود برسيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران درواکنش به صحبت های يک خبرنگار مبنی براينکه ايران دربازی با بحرين هم گل زده وهم موقعيت ايجاد کرد گفت: اميوارم فردا فرصت حمله داشته باشيم و اين ميل و علاقه را داريم که به گل برسيم، البته به بازی هم بستگی دارد و اگر لازم باشد حمله و در جای خود دفاع می کنيم و اميدوارم به گل هم برسيم.

وی در باره تغييرات ديروز تيم استراليا و اينکه آيا ايران هم تغييرات خواهد داشت، گفت: تغييرات ما در تاکتيک تيم خواهد بود در زمين انجام می دهيم و نگرانی از مصدوميت اندو بود که برطرف شده و فردا حتما بازی می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016