جمعه 10 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشیان: برای فراهم کردن ابزار کی‌روش نیازمند حمایت دولتیم

Mona Hoobehfekr (11 of 23)-1.jpg
رییس فدراسیون فوتبال موفقیت تیم ملی را منوط به حمایت‌های دولت دانست.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران در جمع خبرنگاران درباره صحبت کی‌روش مبنی بر اینکه به صورت توافقی قراردادش را فسخ کند بیان کرد:‌ آقای کی‌روش گفته اگر نمی‌توانیم ابزارش را فراهم کنیم، جای دیگری برود و به کارش ادامه دهد اما بالاخره قرارداد داریم و باید این قرارداد تا پایان عملی شود و ما نیز نمی‌خواهیم آقای کی‌روش برود. حرف درستی زده است و ما باید ابزار لازم را فراهم کنیم. وظیفه سنگینی بر دوش ماست و باید این ابزار را فراهم کنیم.

او در پاسخ به این سوال که در حالی که شنیده می‌شود با وزارت ورزش اختلاف دارید اما آقای روحانی به عنوان مقام بالاتر از فوتبال حمایت کرد، آیا امید است که حمایت‌ها از فوتبال بیشتر شود بیان کرد: آقای روحانی به عملکرد تیم ملی در برزیل و جام ملت‌ها اشاره کرد و تاکید داشت حتی اگر نتیجه نگیریم اما خوب کار کنیم مناسب است. مردم هم رضایت از عملکرد تیم ملی را نشان دادند. بازیکنان ما زحمت کشیدند و مهم این بود که مردم راضی باشند. بالاخره میلیاردها نفر این رقابت‌ها را دیدند و مردم ما نیز از تیم ملی راضی بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کفاشیان ادامه داد: در هر صورت خواسته مردم حمایت از فوتبال است. اما ما برای مهیا کردن ابزار آقای کی‌روش به حمایت نیاز داریم. با وضعیت مالی کنونی تنها شاید بتوانیم حقوق آقای کی‌روش را بدهیم که در آن صورت باید پس از آن در خانه بنشینیم. زمین، تدارکات، اردو، همه این‌ها نیازمند حمایت دولت است. از طرف دیگر ما 15-16 تیم ملی دیگر داریم که باید از آن‌ها نیز حمایت کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت پولادی با توجه به اینکه سردار کمالی گفته است از طریق اینترپل او را دستگیر می‌کنند چه می‌شود گفت: برای یک سرباز پلیس اینترپل وارد نمی‌شود. پولادی مبلغ قرارداد بالایی با قطر دارد و قبل از مشخص شدن سرباز بودنش این قرارداد را امضا کرده است. از خدایش است که بیاید ایران اما می‌ترسد نتواند تعهدش به باشگاه قطری را عملی کند و به مشکل بخورد. همان طور که مسئولان نظام وظیفه و سردار فیروزآبادی کمک کردند و اجازه دادند او به جام ملت‌ها برود از این پس هم به او کمک می‌کنند تا پس از پایان تعهدش به ایران بازگردد و به سربازی برود.

او در پاسخ به این سوال که تغییرات فدراسیون چطور است گفت: تغییرات ادامه دار خواهد شد و تا هفته آینده نیز تغییرات جدید اعلام می‌شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که رفتن اقای نبی قطعی شده است بیان کرد: آقای نبی هم جزو تغییرات هستند اما در فدراسیون می‌مانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016