شنبه 9 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

ترابيان، دبير کميته بازاريابی فدراسيون فوتبال: فدراسيون فوتبال به کی روش بدهی ندارد

تهران - ايرنا - دبير کميته بازاريابی فدراسيون فوتبال گفت: فدراسيون فوتبال از طريق فدراسيون بين المللی فوتبال (فيفا) بدهی کارلوس کی روش سرمربی تيم ملی را پرداخت کرده است و به وی بدهی ندارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عباس ترابيان امروز (شنبه) در حاشيه نشست هم انديشی الزامات و اقدامات بازاريابی ورزشی در ايران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اين که آيا فدراسيون فوتبال بدهی به کارلوس کی روش دارد يا خير؟ افزود: پولی که فدراسيون فوتبال از طريق فيفا گرفته است به کی روش سرمربی تيم ملی فوتبال داده و براين اساس اين فدراسيون به کی روش بدهی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درمورد اين که امکانات کمی برای تيم ملی برای شرکت در جام ملت های آسيا از طريق اين فدراسيون در نظر گرفته شده است افزود: تيم ملی منچستر نبود که امکانات زيادی به اين تيم بدهند، بضاعت ما در همين حد بوده است.

دبير کميته بازاريابی فدراسيون فوتبال در مورد آخرين رايزنی ها برای تعرفه حق پخش تلويزيونی اظهارداشت: تعرفه ای که رسانه ملی برای حق پخش تلويزيونی می دهد با برنامه آشپزی يکی است و به نظر می رسد آشپزی مهم تر از فوتبال است.

وی با اشاره به برپايی هم انديشی الزامات و اقدامات بازاريابی ورزشی در ايران ابرازاميدواری کرد که اين نشست اثرات خوبی در تقويت بازاريابی ورزشی در ايران داشته باشد .

ترابيان ياداور شد که ما در تلاش هستيم تا با شناسايی موانع و محدوديت های بازاريابی ورزشی زمينه را برای جذب حاميان مالی در فدراسيون ها فراهم کنيم.

نشست هم انديشی الزامات و اقدامات بازاريابی ورزشی در ايران صبح امروز ( شنبه ) با حضور وزير ورزش و جوانان، برخی از معاونان اين وزارتخانه و رييسان فدراسيون ها در هتل المپيک تهران آغاز شد . اين نشست عصر امروز (شنبه) پس از برگزاری پنج کارگاه منابع و ظرفيت بازاريابی ورزش، موانع و محدوديت های بازاريابی ورزش در ايران، الزامات و اقدامات موثر بازاريابی ورزشی در فدراسيون ها، حاميان و ذينفعان بازاريابی ورزش و رسانه ها در بازاريابی ورزشی به کار خود خاتمه می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016