یکشنبه 9 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

"قرنطینه خبری" تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با سوئد

بی بی سی ـ تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام یک بازی دوستانه با سوئد وارد استکهلم شده است، از همان ابتدا در قرنطینه خبری قرار گرفت.

سایت ورزشی سونسکافنز (svenskafans) حضور تیم ملی ایران در سوئد را "سفر رازآلود ایران به استکهلم" خوانده است. به نوشته این سایت ورزشی، در حالی که هواداران ایران آماده استقبال از تیم ملی آن کشور در فرودگاه استکهلم بودند، بازیکنان و کادر فنی از در پشتی خارج شدند که زمینه‌ساز نارضایتی تماشاگران شد. این سایت با بیش از ۳۰۰ هزار نفر بازدید‌کننده در هفته یکی از محبوب‌ترین سایت‌های ورزشی سوئد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازی با تیم ملی سوئد دومین بازی تیم ملی ایران در تعطیلات نوروزی است. در بازی قبلی، ایران توانست با گل‌های جواد نکونام و وحید امیری تیم ملی شیلی را که در رتبه پانزدهم رده‌بندی جهانی است، شکست دهد. تیم ملی ایران در حال حاضر در رتبه چهل و دوم رده‌بندی فیفا قرار دارد و سوئد سه پله پایین‌تر است.

به نوشته سایت سونسکافنز، برای جلوگیری از دسترسی بازیکنان به مشروبات الکلی، یخچال اتاق‌های بازیکنان ایران تخلیه شده است و از تلویزیون‌های اتاق‌های آنها نیز امکان دسترسی به تمامی شبکه‌های تلویزیونی وجود ندارد.

به گزارش این سایت ورزشی، بنابر دستور مسئولان ایرانی، بازیکنان تیم ملی ایران حق استفاده از شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام یا فیسبوک را هم ندارند. پیش از این و در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا، عکس‌های شماری از ملی‌پوشان ایرانی با تماشاگران در شبکه‌های مجازی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد.

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه، ۱۱ فروردین، در ورزشگاه فرندز آرنا استکهلم با سوئد بازی می‌کند. گفته می‌شود که تاکنون ۳۵ هزار بلیت برای این بازی فروخته شده است که بیشتر آنها را تماشاگران ایرانی خریده‌اند.

سردر گازوبیوک داور وسط بازی ایران با سوئد و باس فان دانگان و دیو گوسنس کمک‌های او در این مسابقه هستند. هر سه داور بازی از هلند انتخاب شده‌اند. به احتمال زیاد، این آخرین مسابقه‌ای است که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، روی نیمکت این تیم خواهد نشست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016