شنبه 8 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سيد جلال حسينی: مسوولان جدید فدراسيون راه نابودی تيم ملی را پيش گرفته اند

مدافع تيم ملی فوتبال ايران می گويد بعضی مسوولان فدراسيون راه نابودی اين تيم را در پيش گرفته اند.

سيد جلال حسينی در گفت و گو با ايسنا درباره وضعيت تيم ملی و جنجالهای اخير گفت: تيم ملی در اين چند ساله صاحب شخصيتی شده که در فوتبال آسيا نمونه اش بسيار کم است. اينکه شيلی و سوئد برای بازی با ايران پيشنهاد می دهند و فدراسيون فوتبال سوئد از تيم ايران دعوت می کند که برای انجام بازی دوستانه به اين کشور برويم نشان می دهد که اتفاقاتی افتاده است. من هشت سال است که در تيم ملی حاضرم و قبلتر از آن، زمان برانکو را هم به خوبی به ياد دارم. امکان نداشت که با چنين تيمهايی بازی کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: همه اين اتفاقها دلايلی دارد. اگر فوتبال ملی ايران چنين شخصيتی پيدا کرده به خاطر اين است که مربی بزرگی بالای سرش است. کسی نمی تواند کی روش را با هيچ مربی خارجی که به ايران آمده مقايسه کند. عرقی که او به تيم ملی ايران دارد را شايد خيلی ها در خود ايران نداشته باشند. در اين وضعيت جالب است که دبيرکل جديد فدراسيون بدون اينکه اين مسائل را بداند به موضوعی ورود کرده که اتفاقا نقطه قوت فوتبال ماست.

حسينی افزود: اگر واقعا دل اين افراد برای فوتبال ايران می سوزد بهتر است به وظايف خود عمل کنند. مثلا خبر ممنوع الخروجی سرمربی تيم ملی ايران را همه روزنامه ها و سايتهای بزرگ دنيا بازتاب دادند. مگر افتضاح بزرگتر از اين برای سيستم اجرايی فدراسيون فوتبال پيدا می شود؟ يا شما به وضعيت سفر تيم ملی از اتريش به سوئد نگاه کنيد. اين کارها وظيفه کيست؟ اگر به قول آقايان کار کی روش پايين تر از استانداردشان است، ما به خوبی در اين چند هفته با استانداردهايشان آشنا شديم!

حسينی با اشاره به پيروزی ايران برابر شيلی گفت: من که يادم نمی آيد در تاريخ فوتبال ايران هيچ وقت تيم ملی چنين عملکردی را مقابل يکی از بهترين تيمهای حال حاضر دنيا داشته باشد. با اين حال اصلا به اين بازی کاری ندارم. شما اعتماد به نفسی که اين تيم پيدا کرده را در کمتر تيم آسيايی می بينيد، آن هم در شرايطی که تيمهای باشگاهی ما مقابل تيمهای درجه دو کشورهای ديگر حرفی برای گفتن ندارند. مطمئنم بعد از اين حرفها يکسری افراد دوباره می گويند ما برنامه ريزی شده مصاحبه کرده ايم اما همه من را می شناسند. هميشه واقعيتها را گفته ام و از کسی نمی ترسم. الان هم مطمئن هستم اگر مسوولان جديد فدراسيون با همين دست فرمان پيش بروند تيم ملی را نابود می کنند و در نتيجه مردم به طور کلی از فوتبال دلزده می شوند؛ اتفاقی که در باشگاهها و بازيهای ليگ رخ داده است.

وی در پايان گفت: اگر ما کم مصاحبه می کنيم دليل نمی شود کسی بخواهد پا روی حق بگذارد. ما تلاشمان برای خوشحال کردن مردم است و اگر کسی می خواهد مقايسه ای درباره عملکردمان داشته باشد، بهتر است قبل آن با خود ما صحبت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016