چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

حذف زودهنگام تراکتور از ليگ قهرمانان آسيا

تيم فوتبال ترکتورسازی درهفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا برابر نسف‌قارشی ازبکستان شکست خورد تا وداع زودهنگامی با اين رقابتها داشته باشد. شاگردان اوليويه‌را نخستين تيم ايرانی بودند از گردونه جام کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری يک ديدار ديگر در غرب آسيا پيگيری شد که طی آن تيم فوتبال تراکتورسازی در خانه پيروزی يک بر صفر مقابل نسف قارشی ازبکستان را با شکست ۲ بر يک عوض کرد تا وداع زودهنگامی با اين جام داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی که در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز و با قضاوت محمد تقی الجعفری از سنگاپور برگزار شد، مهدی کيانی (۵۱) برای تراکتورسازی و آرتور (۵۷ و ۷۰) برای نسف قارشی ازبکستان گل زدند.

«تونی اوليويه‌را» سرمربی تراکتورسازی در ابتدای اين مسابقه به نفرات مطرح خود از جمله آندرانيک تيموريان و لوسيانو ادينييو استراحت داده بود اما در نيمه دوم و پس از اينکه اين تيم تبريزی در خانه عقب افتاد آنها را به ميدان فرستاد اما اين تغيير هم به تيم تراکتورسازی کمک نکرد تا از شکست خانگی نجات يابند.

حامد لک، حبيب گردانی، خالد شفيعی، ميرهانی هاشمی، سعيد آقايی (۶۷ - فريد بهزادی کريمی)، مهدی کيانی، شاهين ثاقبی، محمد پوررحمت الله (۷۵ - لوسيانو ادينهو)، احمد اميرکامدار (۶۰ - آندرانيک تيموريان)، سامان نريمان جهان و مهرداد بايرامی نفرات تيم تراکتورسازی را در اين بازی تشکيل دادند.

تراکتوری‌ها در نيمه اول سه بار تيرک دروازه تيم نسف را به لرزه درآوردند و چند فرصت خوب گلزنی را دست دادند. حتی مهرداد بايرامی در دقيقه ۲۰ برای تراکتورسازی يک گل زد که اين گل از سوی داور سنگاپوری مردود اعلام شد اما در نيمه دوم بی‌انگيزگی بازيکنان و متعاقب آن اشتباهات خط دفاع و دروازه‌بان اين تيم باعث شد نتوانند گل برتری را حفظ کرده و در نهايت و برای سومين سال متوالی از رسيدن به مرحله حذفی اين رقابتها محروم شدند.

با اين نتيجه نسف قارشی ازبکستان ۷ امتيازی شد و موقتا به رده دوم گروه D صعود کرد و تيم تراکتورسازی ايران با همان ۴ امتياز قبلی در رده چهارم گروه خود باقی ماند.

با توجه به قانون جديد AFC مبنی بر اينکه بازی رودرو در مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا مهمتر از تفاضل گل است و با توجه به اينکه در حال حاضر تيم الاهلی عربستان با ۸ امتياز صدرنشين اين گروه است و نسف قارشی هم ۷ امتياز دارد، تراکتورسازی در صورت پيروزی در بازی آخرش برابر الاهلی در امارات ۷ امتيازی می‌شود اما به خاطر دو شکست برابر نسف قارشی ازبکستان، شانس صعود به مرحله بعد اين جام را ندارد.

برنامه ادامه ديدارهای هفته پنجم از دور برگشت مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:

سه‌شنبه - يک ارديبهشت‌ماه
گروه C:
* السد قطر - فولاد ايران

گروه D:
* الاهلی عربستان - الاهلی امارات

چهارشنبه - ۲ ارديبهشت‌ماه
گروه A:
* بنيادکار ازبکستان - النصر عربستان
* لخويا قطر - پرسپوليس ايران

گروه B:
* نفت تهران - پاختاکور ازبکستان
* الشباب عربستان - العين امارات

گروه E:
* کاشيوا ريسول ژاپن - جئونبوک هيوندای کره‌جنوبی
* شاندونگ چين - بين دونگ ويتنام

گروه F:
* سئونگنام اف‌سی کره‌جنوبی - بوريرام يونايتد تايلند
* گوانگژو چين - گامبا اوزاکا ژاپن


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016