شنبه 5 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

۱۰۴ ميليون تومان بدهکاری برای کلاس رونی کلمن!

رييس فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پول کسانی که برای شرکت در کلاس رونی کلمن ثبت نام کرده بودند، طی ۱۵ روز آينده به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

ناصر پورعلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، در پاسخ به اين سوال که دلايل لغو کلاس‌های آموزشی رونی کلمن در ايران چه بود، اظهار کرد: فعلا چيزی نمی‌دانم و تا دقايق ديگر بايد در جلسه‌ای در همين رابطه شرکت کنم. بعد از آن جلسه است که می‌توانم بگويم چه دلايلی وجود داشت که رونی کلمن نتوانست در کلاس آموزشی تدريس کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که پول کسانی که برای شرکت در اين کلاس‌ها ثبت نام کرده بودند اما آن برنامه لغو شد چه می‌شود گفت: فدراسيون بدنسازی ليست ۱۰۸ نفره‌ای را از شرکتی که رونی کلمن را به ايران آورده بود گرفته و طبق توافقات انجام شده، شرکت موظف است در ۱۵ روز آينده همه پول‌ها را به کسانی که نام‌نويسی کرده‌اند بازگرداند.

رييس فدراسيون بدنسازی در پاسخ به اين سوال که مبلغی که اين شرکت از افراد برای ثبت نام در اين کلاس‌ها گرفته است چقدر است افزود: طبق چيزی که شرکت اعلام کرده، حدود ۱۰۴ ميليون تومان می‌شود که قول داده‌اند بپردازند.

پورعلی‌فرد در پاسخ به اين پرسش که آيا رونی کلمن بابت کلاسی که برگزار نکرده، پولی دريافت کرده است، گفت: او به هر حال به ايران آمده اما در مورد اينکه پولی دريافت کرد يا خير، شرکت مورد نظر چيزی به ما نگفته است.

به گزارش ايسنا، رونی کلمن قهرمان نامدار پرورش اندام جهان و دارنده ۸ طلای مسابقه‌های مسترالمپيا، دوم ارديبهشت به ايران آمد و قرار بود ۳ و ۴ ارديبهشت چهار کلاس آموزشی را برای مردان و زنان برگزار کند که اين جلسه لغو شد.

رونی کلمن شب گذشته بدون برگزاری هيچ کلاس آموزشی به کشورش بازگشت. اين قهرمان نامدار آمريکايی تنها به گلزار شهدا رفت و به اين شهيدان ادای احترام کرد و هيچ برنامه‌ی ورزشی يا آموزشی نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016