شنبه 5 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: موفقيت‌ بزرگ، حمايت‌ بزرگ می‌خواهد

سرمربی تيم ملی می‌گويد ورود نماينده وزارت ورزش به جلسه‌اش با کفاشيان، فضای مثبتی را پديد آورده است.

به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه خود با علی کفاشيان و رضا حسنی‌خو اظهار کرد: جلسه خيلی خوبی را پشت سر گذاشتيم و همان طور که کفاشيان گفت نگاه اميدوارانه‌ای به آينده داريم. هيچ شکی نيست که با حضور حسنی‌خو، نگاه خوش‌بينی وارد جلسه و مذاکرات شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد:‌ لازم است که يک بار ديگر مطرح کنم که همه امکانات و شرايط بايد مهيا باشد تا تيم ملی به موفقيت برسد و راهی جام جهانی شود.

کی‌روش افزود: مهم‌ترين مسئله اين است که بهترين راه حل را برای رسيدن به موفقيت تيم ملی پيدا کنيم و طبق آن عمل کنيم. صعود تيم ملی به جام جهانی اولويت مهم ماست و اولين و مهم‌ترين هدف شخص من هم همين است. البته مطمئنم که خواسته اکثر هواداران و مسئولان هم رفتن تيم ملی به جام جهانی است ولی مهم‌ترين مسئله‌ای که بايد به آن اشاره کنم اين است که تنها با حمايت‌های بزرگ می‌توانيم به اين موفقيت برسيم. مبنای موفقيت‌های بزرگ حمايت‌های بزرگ است.

وی افزود: اکنون زمان قول دادن نيست بلکه زمان متعهد شدن است. بنا بر قول و وعده و وعيدها نمی‌توان کار را ادامه داد. تنها راه موفقيت ما انجام کارها با تعهد کامل است. در حال حاضر خوش‌بين هستيم و با نگاهی مثبت به دنبال راهکارها هستيم ولی زمان قول دادن‌ها همان طور که گفتم تمام شده است. الان زمان تعهد و پيدا کردن راهکارهاست. اميدوارم دست به دست يکديگر راهکارها را پيدا کنيم و در ادامه موفق باشيم.

وی از پاسخ دادن به سوالی درباره ممنوع‌الخروجی‌اش خودداری کرد و در پاسخ به ساير سوالات هم گفت فعلا بنا ندارد صحبت ديگری جز مطالبی که مطرح کرده را ارائه دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016