شنبه 5 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تفاهم سه جانبه برای ادامه کار کارلوس کی‌روش

مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از تفاهمی سه جانبه برای ادامه کار کارلوس کی‌روش خبر داد.

به گزارش ايسنا، رضا حسنی‌خو پس از جلسه‌ای که با حضور کی‌روش و کفاشيان در محل فدراسيون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم و فضايی که به وجود آمد قصد بر اين شد که کی‌روش کارش را در تيم ملی دنبال کند و به تفاهمی سه جانبه مابين سرمربی تيم ملی، رييس فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان رسيديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در جلسات قبلی نيز به تفاهم‌نامه‌ای رسيده بوديم که قرار بود بر اساس آن کار طی چارچوب و قوانين و مقررات کشور ادامه يابد و به مواضعی تاکيد شد که در ذيل به آن اشاره می‌کنيم.

مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اين تفاهم سه جانبه اعلام کرد: بند اول آن اين است که مقرر شد سرمربی تيم ملی بر اساس قرارداد فی‌مابين به وظايف خود عمل کند و برنامه‌ها را متناسب با شرايط و امکانات فدراسيون فوتبال و نيز هماهنگی سازمان‌های مربوطه ارائه کند.

حسنی‌خو ادامه داد: بند دوم اين تفاهم‌نامه اين است که فدراسيون فوتبال بر اساس شرايط، ملزومات تيم ملی را فراهم کند و اعتبارات مورد نياز را برای تيم ملی به عنوان اولويت قرار دهد. علاوه بر اين با توجه به سال همدلی و همزبانی در کشور، همدلی و همزبانی مديريتی در فدراسيون فوتبال دنبال شود چرا که اگر بخواهيم به موفقيت برسيم نمی‌توانيم در فدراسيون دو صدا داشته باشيم. اگر هم کسی تمايل ندارد می‌تواند از فدراسيون فوتبال برود چرا که وزارت ورزش جمهوری اسلامی به اين نتيجه رسيده است که کی‌روش کارش را با تيم ملی دنبال کند.

وی ادامه داد: من در صحبت‌هايی که با رييس فدراسيون فوتبال داشتم او خاطرنشان کرد که کی‌روش برنامه‌هايش را برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه بدهد تا از مرحله اول به مرحله بعدی صعود کنيم و بتوانيم برای رسيدن به اين هدف امکاناتی که نياز دارند را فراهم کنيم.

حسنی‌خو درباره پرداخت رقم قرارداد کی‌روش نيز بيان کرد: وزارت ورزش تعهدی برای پرداخت رقم عقد قرارداد کی‌روش نداده است بلکه وزارتخانه به فدراسيون‌ها مبالغی را جهت پيشبرد کارهايشان می‌دهد که فدراسيون فوتبال هم جزئی از آن‌هاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016