شنبه 19 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سخنان سرمربيان استقلال و تراکتورسازی قبل از ديدار دو تیم

قلعه نويی: بازی با تراکتور را فدای دربی نمی کنيم
کرار را توجيه کرديم که خودش را کنترل کند

خبر آنلاین ـ ورزش > ليگ برتر - سرمربی استقلال گفت که تيمش به فکر گرفتن سه امتياز از تراکتورسازی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين؛ امير قلعه نويی در نشست خبری پيش از بازی با تراکتورسازی گفت: «هر بازی شرايط خاص خودش را دارد. اين دو بازی باقی مانده هم حساسيت ويژه ای دارد. ما با وجود اينکه مشکلات مالی داريم اما تمرينات خوبی برگزار کرديم. می خواهيم سه امتياز اين مسابقه را بگيريم. ما بازی با تراکتورسازی را فدای دربی نمی کنيم. هر دو مسابقه حيثيتی است. ما همه بازيکنان از جمله کرار را توجيه کرده ايم که خودشان را کنترل کنند که کارت نگيرند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه نويی درباره تعويق دربی گفت: «ما روی زمان بندی دربی حساب کرده ايم. گرفتن هتل دردسر است. ما مخالف تغيير زمان بازی هستيم و روی زمانی که اعلام شده برنامه داريم.»

سرمربی استقلال گفت: «اگر ما برنامه ريزی بلد نيستيم می توانيم الگوبرداری کنيم. فنرباغچه در ليگ های مختلف هست و در تيم ملی ترکيه هم نماينده دارد. الهلال و الاتحاد هر وقت بازی دارند تيم های اميدشان هم به مصاف هم می روند. اين ها باعث پيشرفت فوتبال می شود. وقتی دو بازی مجانی می شود و ۱۰۰ هزار تماشاگر می آيند، ريشه يابی کنيد تا دليلش را بيابيد.»

***

اوليويرا: تيم صدرنشين است چون من ضعيف هستم
شانس کوچکی برای قهرمانی داريم

خبرآنلاین ـ ورزش > ليگ برتر - سرمربی تراکتورسازی گفت که تيمش شانس کوچکی برای قهرمانی دارد اما سعی می کند از آن استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين؛ تونی اوليويرا سرمربی تيم تراکتورسازی تبريز در نشست خبری پيش از بازی با استقلال گفت: «وقتی من به تراکتورسازی آمدم تيم در رده پنجم بود. الان که دو بازی باقی مانده ما صدر جدول هستيم. رقبای ما خيلی قوی تر هستند. در دو هفته پايانی با دو تيمی بازی داريم که امکانات آن ها بيشتر از ماست. ما انگيزه خود را از دست نمی دهيم. شانس کوچکی برای قهرمانی داريم و از آن استفاده می کنيم.»

او ادامه داد: «ما برای کسب سه امتياز به ميدان می رويم. سپاهان برای قهرمانی بازی های راحت تری دارد. با اين حال ما مقابل استقلال تمام تلاشمان را می کنيم.بضاعت ما خيلی کم است و نمی توانيم از تراکتورسازی انتظار زيادی داشته باشيم. ما مصدوم و محروم زيادی داريم و بايد با اين شرايط کنار بياييم.»

اوليويرا گفت: «ما برای قهرمانی بايد دو بازی بعدی را ببريم. مربی تراکتورسازی خيلی ضعيف است. من وقتی آمدم تيم پنجم بود و الان صدرنشين. اين ها نشان می دهد که من ضعيف هستم!»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016